Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به دستور رئیس جمهور مصمم هستیم که سی‌سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعدی دهیم.

"حسین کلانتری" در آیین اهداء جهیزیه و بسته معیشتی به مردم زلزله‌ زده سی‌ سخت که با حضور "سردار حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، افزود: کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرد و مردم استان کهگیلویه و بوبراحمد همواره در صحنه بوده و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یاد و خاطره "شهید زارعی" شهید مدافع سلامت استان را نیز گرامی داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمر مردم را ولی نعمت انقلاب دانست و اظهار کرد: اگر سمتی را پذیرفته‌ ایم برای نوکری مردم بوده است‌.
کلانتری به اولین لحظات پس از وقوع زلزله اشاره و تاکید کرد: بعد از زلزله ۲۹ بهمن ماه در شهرستان دنا، آرامش و آسایش مردم به هم خورد و شرایط دشواری برای مردم ایجاد شد اما عزیزان سپاه، نیروی انتظامی، دستگاه های خدمات رسان، مسئولان استانی و شهرستانی و هیئت دولت به ویژه شخص رئیس جمهور مردم را تنها نگذاشتند.
وی با تاکید بر اینکه سپاه از همان دقایق اولیه در این شهر حضور داشت، بیان کرد: انتظار می رود سردار سلامی به پاس تلاش های فرمانده سپاه پاسداران استان و مجموعه وی و زحمات تیپ ۴۸ فتح نگاه ویژه ای در زمینه های مختلف به فرماندهان و سربازان این حوزه داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کار امداد و نجات به خوبی انجام شد، خدا را شاکریم که تلفات جانی نداشتیم در ادامه اسکان اضطراری را برپا کردیم اما مردم استقبال نکردند چرا که مردم در کنار هم دیگر بودند و یکدیگر را تنها نگذاشتند.
کلانتری این روحیه وفاق و همدلی که بین مردم استان وجود داشت را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در همدلی و مهربانی سنگ تمام گذاشتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش، تاکید کرد: شهر را به ۹ محور تقسیم کرده و ۹ تیم تشکیل دادیم و با کمک نماینده معتمدین مردم، نماینده نیروی انتظامی و هلال احمر محموله های مختلف بین مردم توزیع شد و همان شب همه مسئولان کشوری را در جریان قرار دادیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اولین زلزله‌ ای بود که اعتبارات ۴۳۰ میلیاردی به سرعت توسط دولت تصویب شد.
کلانتری بیان کرد: گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه با همه توان پای کار بودند، ۶ هزار درخواست ارزیابی داشتیم که ۷۰۰ مورد نهایی شده و ۲۰۰ مورد آواربرداری شده  البته کار ساخت و ساز آغاز شده و بنا به دستور رئیس جمهوری مصمم هستیم که سی‌سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعدی دهیم.
وی پیام مقام معظم رهبری که از سوی سردار سلامی به عنوان سفیر رهبر معظم انقلاب بیان شد را مایه دلگرمی عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با کمک مردم و حمایت ویژه دولت سی سخت را دوباره می سازیم.


گفتنی است؛ در این آئین ۳۷۰ سری جهیزیه و ۳هزار بسته کمک های مومنانه (عید نوروز) از سوی مقام معظم رهبری به مردم زلزله زده سی سخت اهدا شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد استاندار زلزله سی سخت فرمانده كل سپاه استاندار کهگیلویه و بویراحمد سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند