Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین کلانتری روز پنجشنبه در جمع مردم سی سخت گفت:بعد از زلزله ۲۹ بهمن ماه در شهرستان دنا، آرامش و آسایش مردم به هم خورد و شرایط دشواری برای مردم ایجاد شد اما عزیزان سپاه، نیروی انتظامی، دستگاه های خدمات رسان،  مسئولان استانی و شهرستانی و هیئت دولت به ویژه شخص رئیس جمهور  مردم را تنها نگذاشتند.

استاندار گفت: کار امداد و نجات به خوبی انجام شد، خدا را شاکریم که  تلفات جانی نداشتیم و در ادامه اسکان اضطراری را برپا کردیم اما مردم استقبال نکردند چرا که مردم در کنار هم دیگر بودند و یکدیگر را تنها نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری این روحیه وفاق و همدلی که بین مردم استان وجود داشت را شایسته تقدیر دانست و گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در همدلی و مهربانی سنگ تمام گذاشتند.

استاندار ادامه داد: شهر را  به ۹ محور تقسیم کرده و ۹ تیم تشکیل دادیم و با کمک نماینده معتمدین مردم، نیروی انتظامی و هلال احمر محموله های کمک بین مردم توزیع شد و همان شب همه مسئولان کشوری را در جریان قرار دادیم.

کلانتری گفت: اولین زلزله‌ ای بود که اعتبارات ۴۳۰ میلیاردی ان به سرعت توسط دولت تصویب شد.

وی افزود: گروه‌های جهادی،  بسیج و سپاه با همه توان پای کار بودند، ۶ هزار درخواست ارزیابی داشتیم که ۷۰۰ مورد نهایی و ۲۰۰ مورد آواربرداری شده  است.

کلانتری پیام مقام معظم رهبری را که از سوی سردار سلامی به عنوان سفیر رهبر معظم انقلاب بیان شد مایه دلگرمی عنوان کرد.

وی تاکید کرد؛ با کمک مردم و حمایت ویژه دولت سی سخت را دوباره می سازیم.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.این زلزله تلفات جانی نداشت اما خسارت زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهر سی سخت وارد کرد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زلزله در سی سخت پروندهٔ خبری زلزله در سی‌سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زلزله در سی سخت کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زلزله در سی سخت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران