Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدرضا قدس، فرزند حجت الاسلام والمسلمین هادی قدس از بهبود حال این استاد پیشکسوت حوزه خبرداد و گفت: بدنبال حمله قلبی که چند روز برای حجت الاسلام والمسلمین قدس افتاد، وی در بیمارستان ولیعصر (عج) قم بستری شد و نیاز به عمل قلب باز پیدا کردکه پزشکان، با توجه به سن بالای این عمل را به صلاح ندانستند و در نهایت مقرر شد آنژیوگرافی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حجت الاسلام والمسلمین قدس خود خواست که به منزل بیاید تا ان شاءالله در سال جدید و پس از تعطیلات نوروز برای تکمیل روند درمانی به تهران منتقل شود.

فرزند حجت الاسلام والمسلمین قدس، حال پدر را نسبتا مساعد توصیف کرد و از مردم متدین خواست برای شفای این عالم دست به دعا بردارند.

منبع:خبر حوزه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه قم حمله قلبی حوزه علمیه حجت الاسلام والمسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی معاون اول قوه قضائیه شد؟

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب کرد.

به گزارش میزان، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی متولد سال ۱۳۴۲ دارای مدرک فوق لیسانس جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است.

سوابق قضایی:

شروع به کار حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در دستگاه قضایی از آذرماه سال ۱۳۷۴ به عنوان قاضی تحقیق در استان تهران بود و مسئولیت دادیار تهران و دادرس تهران نیز برعهده داشت.

رئیس کل دادگستری کرج (۱۳۸۲/۹/۱۶)

رئیس کل دادگستری استان گلستان (۱۳۸۴/۵/۱۹)

رئیس کل دادگستری استان قم (۱۳۸۵/۵/۱۵)

رئیس دادگستری استان گیلان (۱۳۹۸/۵/۲۶)

رئیس دادگستری خراسان استان رضوی (۱۴۰۲/۴/۳۱)

قابل ذکر است حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در زمان ریاست مرحوم آیت الله یزدی نیز در قوه قضاییه به مدت ۱۰ سال در دفتر نظارت و پیگیری قوه قضاییه فعالیت و عملکرد موثری را بر عهده داشت.

وی همچنین کتب مختلفی را تألیف کرده است.

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • چه کسی معاون اول قوه قضاییه شد؟
  • چه کسی معاون اول قوه قضائیه شد؟
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است