Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور با بیان اینکه محدودیتهای تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا سه بامداد) فقط داخل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی اعمال می‌شود، اظهار کرد: تردد شبانه (ساعت ۲۱ تا سه بامداد) در جاده‌ها ممنوعیت ندارد و شامل جریمه نیست.

معاون اجتماعی پلیس راهور تصریح کرد: تردد به ۴۰ شهر کشور (۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی) همراه با محدودیت برقرار است؛ خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به این شهرها و خودروهای پلاک بومی نیز اجازه خروج از این ۴۰ شهر را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منعی برای سفر به شمال نیست

همچنین، سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور گفت: منعی برای سفر به استان‌های شمالی و شهرهایی مانند مشهد مقدس و شیراز در ایام نوروز وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سفر به شهرها و استانهای مسافرپذیر کشور مانند استانهای شمالی و مشهد مقدس در ایام نوروز ممنوع است یا خیر، اظهار کرد: ممنوعیتی برای تردد به استانهای شمالی و شهرهای مسافرپذیر مانند مشهد مقدس و شیراز وجود ندارد و ملاک همان ۴۰ شهری است که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و اسامی آنها توسط کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور درباره فیلم منتشر شده مبنی بر اینکه مأموران پلیس راهور با جریمه خودروها در آزادراه تهران ـ شمال، به آنها اجازه تردد را در بزرگراه می‌دهند نیز گفت: این فیلم مربوط به گذشته است.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست که از سفر در ایام نوروز پرهیز کنند تا شاهد گسترش بیماری کرونا نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راهور محدودیتهای تردد شبانه سفر به شمال پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور توضیحات تکمیلی ارائه کرد و گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

کد خبر 845522 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم راهنمايى و رانندگى

دیگر خبرها

  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت / تردد در محورهای شمالی روان است
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران