Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به مناسبت گرامیداشت روز جانباز، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد بازدید و ضمن گفت و گو با جانبازان سرافراز، به مقام والای جانبازان و یادگاران حماسه ساز دفاع مقدس ادای احترام کرد.

در این برنامه استاندار برای ساعاتی با جانبازان این آسایشگاه به صورت جداگانه دیدار و خاطرات دفاع مقدس را در کنار این یادگاران سرافراز مرور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

استاندار خراسان رضوی: قدردان پاسداران دین خدا هستیم

استاندار خراسان رضوی همچنین در این بازدید دستورات مقتضی را برای رسیدگی به مشکلات جانبازان صادر کرد.

آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) در پارک ملت مشهد قرار دارد و میزبان جانبازان بالای ۷۰ درصد و قطع نخاعی است.

معتمدیان پس از این بازدید همچنین با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد غلامحسین صفایی، با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسایشگاه جانبازان جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس استانداری خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد

مهدی اله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: این پایش‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب، خاک، هوا و پسماند استان خراسان رضوی انجام شده است.

او افزود: از این تعداد پایش نظارتی محیط زیستی انجام شده در خراسان رضوی، چهار هزار و ۷۵ بازدید، از سوی کارشناسان حفاظت محیط زیست استان و سه هزار و ۷۲۶ نوبت بازدید در قالب برنامه خود اظهاری از آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، صورت گرفته است.

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: این بازدید‌ها منتج به صدور ۲ هزار و ۱۸۰ فقره اخطاریه محیط زیستی برای منابع و صنایع آلاینده در جهت رفع آلودگی شده است، که طبق آن پارسال هزار و ۴۳۴ مرکز آلاینده شناسایی و در فهرست مراکز آلاینده استان قرار داده شده است.

اله پور بیان کرد: از عمده دلایل افزایش شناسایی منابع آلاینده و صدور اخطاریه‌ها، هدفمند‌تر شدن بازدید‌ها با اولویت منابع دارای آلایندگی، تشدید نظارتها، توجه به حفظ کیفیت منابع آبی، توجه به پایش واحد‌های خدماتی، معدنی و تغییرات دستورالعمل اجرایی ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • پاسخگویی استاندار خراسان رضوی در برنامه سامد