Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادموند بزیک ، مهاجم پیشین تیم های سپاهان و پرسپولیس گفت : پرسپولیس از نظر من مدعی اول قهرمانی و سپاهان رقیب اصلی اش است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادموند بزیک در خصوص بازی تیم پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت:

بازی خوبی بود و پرسپولیس در فاز هجومی خیلی خوب موقعیت ایجاد کرد، اما موقعیت‌سازی زیاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال همین که بازیکنان در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرند نشان می‌دهد این تیم صاحب یک سبک بازی است و این سبک به نظر من در آسیا، سطح بالایی است، اما در کل بچه‌ها باید در زدن ضربات آخر تمرکز و دقت بیشتری داشته باشند.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد:

در بازی با نفت مسجدسلیمان موقعیت گل‌های پرسپولیس خیلی بیشتر بود. بازیکنان باید قدر این موقعیت‌ها را بدانند که در آخر فصل مشکل‌ساز نشود.

وی در خصوص تیم نفت مسجدسلیمان گفت:

این تیم چند سال است که در لیگ برتر بازی می‌کند و نسبت به مهره هایی که در اختیار دارد تا الان خوب کار کرده، البته تیمی که مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند انگیزه بالایی دارد و شاید به نسبت بازی‌های قبلی خودش عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد و این طبیعی است. به نظرم نفت مسجدسلیمان تیم خوب و قابل احترامی بود.

بزیک در مورد این که پرسپولیس در آخرین بازی سال صدرنشینی را به سپاهان داد عنوان کرد:

بازی‌ها تمام نشده و الان قرار نیست جام بدهند. آخر فصل همه چیز مشخص می‌شود. همان طور که پرسپولیس قهرمان نیم فصل بود و بعد از دو سه بازی سپاهان به صدر رسید. شاید به خاطر این که سال تمام شده این صدرنشینی پررنگ است،‌ اما در کل موضوع مهمی نیست.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد این که آیا این تیم در سال جدید می‌تواند در مسیر قهرمانی پنجم حرکت کند، گفت:

از نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی و رقیبش هم سپاهان است. با نفراتی که به پرسپولیس اضافه شده مطمئنم در سال جدید تیم بهتری را خواهیم دید.

وی در خصوص این که آیا از پرسپولیس در سال ۹۹ راضی بوده اظهار داشت:

بله، چون هم قهرمان لیگ شد، هم به فینال آسیا رفت، هم قهرمان نیم فصل شد و همین که تا آخرین روز با بازی خوبی که به نمایش گذاشت در بالای جدول حضور داشت. پرسپولیس سال خوبی را پشت سر گذاشت و در سال ۹۹ روند خوبی داشت.

ادموند بزیک در مورد این که شاگردان یحیی گل محمدی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا به کشور هند بروند، گفت:

ما می‌خواهیم همه چیز را به گردن CAFبیندازیم، اما اگر حساب کنیم نه زمین خوب و نه سخت‌افزار خوب داریم. ما امتیاز میزبانی خوبی نداریم، به همین خاطر است که به تیم‌های ایرانی میزبانی نمی‌دهند. بازی در بیرون از ایران کار را سخت‌تر می‌کند، اما بازیکنان پرسپولیس به درک تیمی بالایی رسیده‌اند. آنها آنقدر حرفه‌ای هستند که بتوانند به خوبی نتیجه بگیرند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سال ۹۹ برای او چگونه بود، عنوان کرد:

سال خوبی نبود، به خاطر این بیماری مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز را از دست دادیم. به خاطر این بیماری هموطنان زیادی را از دست دادیم و از هر کسی هم بپرسید حتماً می‌گوید سال خوبی نبود. امیدوارم در سال جدید همه چیز به روال عادی برگردد و خوب پیش برود. امیدوارم مردم خوب‌مان همیشه سلامت باشند. امسال فهمیدیم که سلامتی چقدر مهم است. پیشاپیش سال نو را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر سپاهان اخبار پرسپولیس ادموند بزیک پرسپولیس سپاهان لیگ برتر نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم