Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع یک مورد نزاع گسترده و دسته جمعی در شهرک دولت آباد، ماموران این کلانتری به سرعت راهی محل شدند. 

وی افزود: ماموران با تلاش فراوان و حضور مقتدرانه خود توانستند به این نزاع دسته جمعی که افراد از سلاح گرم و سرد و چوب و چماق استفاده می کردند، پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در همین راستا هفت نفر از عوامل اصلی درگیری دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. 

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه همچنین با اشاره به زخمی شدن ۲ نفر بر اثر درگیری رخ داده و انتقال آنها به بیمارستان، گفت: متاسفانه یکی از آنها که جوان ۲۵ ساله ای بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با مخلان نظم عمومی جامعه خبر داد و گفت: افرادی که با چنین اقداماتی موجب رعب و وحشت مردم می شوند عاقبتی جز دستگیری و محاکمه در مراجع قضایی ندارند.

برچسب‌ها نزاع خیابانی اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه نزاع خیابانی اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه