Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@13:27:51 GMT

اعلام برنامه‌های هفته جوان در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۱۳۴۱

اعلام برنامه‌های هفته جوان در خراسان رضوی

برنامه‌های هفته جوان از سوی معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسماعیل حاجی آبادی، معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی طی پیامی برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان را اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است:

جوانی آغاز شکفتن و میلاد دوباره انسان و موهبتی از جانب خداوند است که انسان باید آن را جز به بهای بهشت خرج نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل جوان همیشه به دنبال الگوی مناسب بوده و برای یافتن آن ، دو شعار گفتار و عمل را پیش رو قرار داده و به دنبال راهیست تا به گفته های خودش جامه عمل بپوشاند.

فرهنگ اسلام ، جوان را در جایگاهی ارزشمند و بلند قرار داده و تعابیر والایی در شآن جوان آورده است. اسلام جوان را به ملکوت نزدیک تر و معتقدتر به فضایل دینی و انسانی می داند و حضرت علی اکبر (ع ) اولین شهید عاشورا از بنی هاشم که به شجاعت و دلاورمردی، رزم آوری و بصیرت دینی و سیاسی مشهور بوده و بر همین اساس همه ساله ؛ هفته جوان با ولادت حضرت علی اکبر (ع نامگذاری و عجین شده است.

ضمن تبریک گرامیداشت هفته جوان به جوانان غیور و مستعد و پرتلاش ایران عزیز، تقدیر و تشکر از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، دبیران سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره ازدواج  وتحکیم بنیان خانواده و اعضای ستادهای ساماندهی امور جوانان استان ها و شهرستان‌ها در برنامه ریزی مطلوب و قابل تحسین آن ها در پیش بینی برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های اعمال شده بیش 294 از برنامه در سطح استان برنامه ریزی شده است که ان شاالله از پنجم فروردین ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با شعار ” جوانان ؛ پیشرو در کنترل بیماری کرونا” برنامه ها را دنبال خواهیم کرد ؛ که می توان به اهم آن ها از جمله :

1-  تجلیل از دبیران سازمان های مردم نهاد و فعال استان در جشنواره اتفاق 3

2- غبارروبی مزار شهدا توسط دبیران سازمان های مردم نهاد

3- شب شعر ویژه جوانان

4- میز گفتگو و دورهمی جوانان موفق

5- مشاوره رایگان ازدواج و خانواده

6- رزمایش کمک عیدانه به مناطق محروم

7- دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس، فرمانداران و مدیران کل استانی

8-تجلیل از خانواده جوانترین شهیدان استان

9-برگزاری دوره های آموزش مجازی در حوزه جوانان و تحکیم بنیان خانواده

10-رزمایش پویش رهایی  و…. اشاره کرد.

در پایان به تبعیت از مقام عظمی ولایت که فرمودند: “من هم امسال به سفر نمی روم” با پیوستن به این پویش گامی موثر در شکستن زنجیره شیوع ویروس کرونا برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوان هفته جوان هفته جوان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این مرکز برای ایام شب‌های قدر در سراسر تا استان برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و راهبری کرده است. عبدالله ابراهیمی افزود :‌ برنامه‌های شب قدر از جمله عزاداری‌ها، قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم احیا و قرآن به سر توسط مبلغین و مداحان اعزام شده صورت میگیرد.   ابراهیمی در خصوص ویژه برنامه روز شهادت حضرت علی (ع) گفت: یک برنامه ویژه نیز در روز شهادت حضرت علی (ع) در مشهد و استان خواهیم داشت. دسته‌های عزا توسط هیات‌های عزاداری از نقاط مختلف شهر حرکت کرده و در مشهد و شهرستان‌ها در یک نقطه منسجم شده و به عزاداری خواهند پرداخت.   وی اضافه کرد: همچنین در روز شهادت حضرت علی (ع) که با روز طبیعت تقارن پیدا کرده است، پویش کاشت نهال را خواهیم داشت. این پویش با کمک و همراهی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، آموزش و پرورش و سازمان منابع طبیعی انجام خواهد شد تا مردم و عزاداران با کاشت نهال یک کار دینی و ارزشی نیز انجام دهند.   رئیس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین طرح زندگی با آیه‌ها و طرح قرآنی مستورا  در سراسر خراسان رضوی انجام می‌شود که در شب‌های قدر به اوج خود می‌رسد. در این طرح به زندگی قرآنی مردم تاکید می‌شود. در همین زمینه مسابقه‌ای تحت عنوان زندگی با آیه‌ها برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه عدد ۵ را به شماره ۳۰۰۰۱۳۸۸ ارسال کنند تا در کانال مربوطه عضو شوند و پس از مشاهده سوال‌ها در مسابقه شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است