Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:51:28 GMT

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص آزمون استخدام پیمانی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۲۲۸۹

آفتاب‌‌نیوز :

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم آزمون ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌رساند که در تمامی آزمون‌های استخدامی، ثبت اطلاعات بر اساس خوداظهاری متقاضی صورت می‌گیرد،(از جمله از مدرک تحصیلی، مشخصات شناسنامه‌ای و وضعیت ایثارگری، بومی و امتیاز کرونا در آزمون اخیر وزارت بهداشت).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور،(مصوبه شورای توسعه) مراتب برخورداری از امتیاز کرونا در متن آگهی آزمون یادشده به صراحت اشاره شده و دستورالعمل و شیوه نامه اعطای امتیازات افرادی که در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله مستقیما در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا(کووید ۱۹) فعالیت کرده باشند به صورت دقیق و شفاف به دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسات تابعه وزارت ابلاغ شده است. با توجه به حساسیت موضوع و لزوم دقت و صحت کامل در اعمال امتیاز کرونا کمیته‌ای متشکل از(رییس، معاون، حراست، مسئول بازرسی دانشگاه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان) تعیین شده است که فرم مربوط به امتیاز کرونا به تایید آن‌ها می‌رسد.

در مرحله بررسی مدارک، داوطلب می‌بایست طبق خوداظهاری مرحله ثبت نام، کلیه مدارک و مستندات اظهارات خود را به محل قبولی ارائه نماید و در صورتی که نتواند اظهارات خود را با مدارک مثبته ثابت کند، نمره و امتیاز اعمال شده وی حذف خواهد شد و پس از حذف امتیازاتی که نتوانسته صحت آن را به اثبات برساند، نمره واقعی فرد مجددا محاسبه خواهد شد.

با توجه به مراتب فوق داوطلبان توجه داشته باشند، دریافت کارنامه، دلیل بر قبولی نهایی نیست. همان‌گونه که در نمونه کارنامه قبولی نیز به این موضوع به شرح ذیل اشاره شده است: «این کارنامه صرفا جهت اطلاع داوطلب صادر گردیده و هیچ گونه حقی برای استخدام داوطلب ایجاد نمی‌کند».

بنابر اعلام وبدا؛ بر اساس تذکرات آگهی و شیوه‌نامه ارسالی، چنانچه در هر مرحله از مراحل استخدامی(اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی و صدور حکم استخدامی) شواهدی دال بر عدم استحقاق داوطلب جهت برخورداری از امتیاز ویژه کرونا، امتیاز بومی و سایر امتیازات(مدرک تحصیلی، وضعیت نظام وظیفه، ایثارگری و...) به دست آید، ضمن کسر امتیاز مربوطه، مطابق با مفاد آگهی استخدامی با وی رفتار خواهد شد و ذینفع حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت. در صورت صدور گواهی خلاف واقع از سوی کارکنان و مسئولین مربوطه در این زمینه، مراتب از طریق واحدهای نظارتی وزارتخانه، هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و واحد حقوقی نیز پیگیری خواهد شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت بهداشت آزمون استخدام امتیاز کرونا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، شروین اسبقیان بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در خصوص وضعیت مالکیت دو باشگاه مطرح پایتخت اظهار کرد: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند در اختیار سازمان خصوصی سازی است. اما روز واگذاری سوم اردیبهشت ماه است.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه هواداران دو باشگاه این بود که واگذاری صورت بگیرد و حتی در دولت های قبل هم این اتفاق رخ نداد ولی در دوره ای که هاشمی بسیار جدی پیگیر شد و با حمایت رئیس جمهور که به این موضوع ورود کردند، در روز سوم اردیبهشت مساله حل می شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه گفته می شود پرسپولیس به چند بانک واگذار می شود و استقلال یک هولدینگ گفت: این صحبت ها در فضای مجازی وجود دارد اما روز واگذاری مشخص می شود کدام باشگاه به کدام مجموعه واگذار خواهد شد.

اسبقیان در خصوص تکمیل ورزشگاه آزادی و اینکه ظاهرا این استادیوم هنوز مشکلاتی دارد گفت: چیزی که برای صدور مجور حرفه ای لازم است توسط وزیر ورزش دنبال شده است. این مساله مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص اینکه در صورت واگذاری دو باشگاه، وزارت ورزش حق ورود به هیات مدیره را دارد گفت: اجازه بدهید ابتدا واگذاری صورت بگیرد. همانطور که وزیر گفته وزارت ورزش به دنبال باشگاهداری نیست. حتی همین امروز من در رای گیری شرکت نکردم چون دوست داشتم ورزشکاران خودشان انتخابات را برگزار کنند. ما فقط ناظر هستیم و این تاکید وزیر ورزش است.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه یکی از معاونان وزیر اقتصاد مدعی شده در این زمینه به زودی به سراغ فدراسیون فوتبال خواهیم رفت گفت:هم وزیر اقتصاد و هم هیات دولت همه به دنبال کمک به ورزش هستند. تا امروز فقط کمک وزیر اقتصاد را دیدم. در رای دولت آقای رئیسی عنایت ویژه ای به ورزش دارند. حضور شخص آقای رئیس جمهور در وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ صورت گرفت. مصوبه های خوبی هم داشتیم، از تعیین تکلیف پروژه های زیر 70 در صد گرفته تا 4328 پروژه ورزشی که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام