Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از تارنمای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع تمامی شرکت کنندگان آزمون ۲۴  بهمن‌ماه ۱۳۹۹ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می رساند که در تمامی آزمون های استخدامی، ثبت اطلاعات بر اساس خوداظهاری متقاضی  از جمله مدرک تحصیلی، مشخصات شناسنامه ای، وضعیت ایثارگری، بومی و امتیاز کرونا در آزمون اخیر وزارت بهداشت صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، (مصوبه شورای توسعه) مراتب برخورداری از امتیاز کرونا در متن آگهی آزمون یادشده به صراحت اشاره شده و دستورالعمل و شیوه نامه اعطای امتیازات افرادی که در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله به طور مستقیم در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید ۱۹) فعالیت کرده باشند به صورت دقیق و شفاف به دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات تابعه وزارت ابلاغ شده است.

با توجه به حساسیت موضوع و لزوم دقت و صحت کامل در اعمال امتیاز کرونا کمیته ای متشکل از (رییس- معاون- حراست- مسئول بازرسی دانشگاه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان) تعیین شده است که فرم مربوط به امتیاز کرونا به تایید آنها می رسد.

در مرحله بررسی مدارک، داوطلب می بایست طبق خوداظهاری مرحله ثبت نام، تمامی مدارک و مستندات اظهارات خود را به محل قبولی ارائه کند و در صورتی که نتواند اظهارات خود را با مدارک مثبته ثابت کند، نمره و امتیاز اعمال شده وی حذف خواهد شد و پس از حذف امتیازاتی که نتوانسته صحت آن‌را به اثبات برساند، نمره واقعی فرد مجددا محاسبه خواهد شد.

با توجه به مراتب فوق داوطلبان توجه داشته باشند، دریافت کارنامه، دلیل بر قبولی نهایی نیست. همان‌گونه که در نمونه کارنامه قبولی نیز به این موضوع به شرح ذیل اشاره شده است: این کارنامه صرفا جهت اطلاع داوطلب صادر شده و هیچ گونه حقی برای استخدام داوطلب ایجاد نمی کند.

ضمنا بر اساس تذکرات آگهی و شیوه نامه ارسالی، چنانچه در هر مرحله از مراحل استخدامی (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی و صدور حکم استخدامی) شواهدی دال بر عدم استحقاق داوطلب جهت برخورداری از امتیاز ویژه کرونا، امتیاز بومی و سایر امتیازات(مدرک تحصیلی، وضعیت نظام وظیفه، ایثارگری و...) به دست آید، ضمن کسر امتیاز مربوطه، مطابق با مفاد آگهی استخدامی با وی رفتار خواهد شد و ذینفع حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت. در صورت صدور گواهی خلاف واقع از سوی کارکنان و مسئولان مربوطه در این زمینه، مراتب از طریق واحدهای نظارتی وزارتخانه، هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و واحد حقوقی نیز پیگیری خواهد شد.

برچسب‌ها آزمون آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور وزارت بهداشت امتیاز کرونا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، صبح پنجشنبه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گرمسار در قالب سفر دولت سیزدهم به استان سمنان دو باب خانه بهداشت افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار درباره جزئیات این طرح بیان کرد: این خانه‌های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6081801

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد