Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای تاکید، کرد: در مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی بهمن ماه، داوطلب باید طبق خوداظهاری مرحله ثبت نام، کلیه مدارک و مستندات اظهارات خود را به محل قبولی ارائه کند و در صورتی که نتواند اظهارات خود را با مدارک مثبته ثابت کنند، نمره و امتیاز اعمال شده وی حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم آزمون ۲۴ بهمن ماه  ۱۳۹۹ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌رساند که در تمامی آزمون‌های استخدامی، ثبت اطلاعات بر اساس خوداظهاری متقاضی صورت می‌پذیرد، (از جمله از مدرک تحصیلی، مشخصات شناسنامه ای، وضعیت ایثارگری، بومی و امتیاز کرونا در آزمون اخیر وزارت بهداشت)

بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، (مصوبه شورای توسعه) مراتب برخورداری از امتیاز کرونا در متن آگهی آزمون یادشده به صراحت اشاره شده و دستورالعمل و شیوه نامه اعطای امتیازات افرادی که در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله مستقیما در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید ۱۹) فعالیت کرده باشند به صورت دقیق و شفاف به دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسات تابعه وزارت ابلاغ شده است. با توجه به حساسیت موضوع و لزوم دقت و صحت کامل در اعمال امتیاز کرونا کمیته‌ای متشکل از (رییس- معاون- حراست- مسئول بازرسی دانشگاه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان) تعیین شده است که فرم مربوط به امتیاز کرونا به تایید آن‌ها می‌رسد.

در مرحله بررسی مدارک، داوطلب می‌بایست طبق خوداظهاری مرحله ثبت نام، کلیه مدارک و مستندات اظهارات خود را به محل قبولی ارائه کند و در صورتی که نتواند اظهارات خود را با مدارک مثبته ثابت کند، نمره و امتیاز اعمال شده وی حذف خواهد شد و پس از حذف امتیازاتی که نتوانسته صحت آن را به اثبات برساند، نمره واقعی فرد مجددا محاسبه خواهد شد.

با توجه به مراتب فوق داوطلبان توجه داشته باشند، دریافت کارنامه، دلیل بر قبولی نهایی نیست. همانگونه که در نمونه کارنامه قبولی نیز به این موضوع به شرح ذیل اشاره شده است:" این کارنامه صرفا جهت اطلاع داوطلب صادر شده و هیچ گونه حقی برای استخدام داوطلب ایجاد نمی‌کند.

ضمنا بر اساس تذکرات آگهی و شیوه نامه ارسالی، چنانچه در هر مرحله از مراحل استخدامی (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش وپ حتی در صورت پذیرش نهایی و صدور حکم استخدامی) شواهدی دال بر عدم استحقاق داوطلب جهت برخورداری از امتیاز ویژه کرونا، امتیاز بومی و سایر امتیازات (مدرک تحصیلی، وضعیت نظام وظیفه، ایثارگری و...) به دست آید، ضمن کسر امتیاز مربوطه، مطابق با مفاد آگهی استخدامی با وی رفتار خواهد شد و ذی‌نفع حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت. در صورت صدور گواهی خلاف واقع از سوی کارکنان و مسئولین مربوطه در این زمینه، مراتب از طریق واحد‌های نظارتی وزارتخانه، هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و واحد حقوقی نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت آزمون استخدامی اظهارات خود امتیاز کرونا وزارت بهداشت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آن ها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر به پایان برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

گفتنی است آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در ۱۸ اسفند۱۴۰۲ برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار