Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:52:58 GMT

ایگواین: با آغوش باز پذیرای لیونل مسی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۲۶۳۷

ایگواین: با آغوش باز پذیرای لیونل مسی هستیم

گونزالو ایگواین، ستاره آرژانتینی اینترمیامی، از حضور لیونل مسی در این تیم استقبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان اخیر بود که لیونل مسی به شکل رسمی خواهان جدایی از بارسلونا شد و تلاش زیادی برای رسیدن به این خواسته خود نیز انجام داد اما نهایتاً با مخالفت باشگاه کاتالانی روبرو شد تا فوق ستاره آرژانتینی حداقل یک فصل دیگر در نوکمپ ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با وجود گذشت چند ماه از مسائل به وجود آمده در تابستان هنوز وضعیت آینده لیونل مسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بسیاری معتقد هستند که با روی کار آمدن خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا احتمال ماندن مسی افزایش یافته اما از طرف دیگر با نزدیک شدن به تابستان شایعات نیز در این باره افزایش پیدا می کند.

 

البته که گفته می شود در صورت جدایی لیونل مسی از بارسلونا یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای آینده او خواهد بود اما در عین حال لیگ آمریکا نیز می تواند یکی از چالش های این فوق ستاره آرژانتینی برای سال‌های آخر فوتبال خود تلقی شود.

 

پیش از این دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی، از حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در تیمش استقبال کرده بود. در همین ارتباط گونزالو هیگواین، ستاره اینتر میامی، نیز صحبت های مشابهی را مطرح کرده و می گوید: " من دلیلی نمی‌بینم که لیونل مسی نتواند به اینجا بیاید. اگر این اقدام باعث خوشحالی او شود ما با آغوش باز از آن استقبال خواهیم کرد. نهایتا اچ تصمیم خواهد گرفت که در کجا می خواهد بازی کند که در سطح فردی و ورزشی برایش بهترین است."

 

 

لیونل مسی بارسلونا ایگواین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا ایگواین لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏