Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد نزاع گسترده و دسته جمعی در شهرک دولت آباد شهر کرمانشاه، مأموران این کلانتری به سرعت راهی محل شدند.

وی افزود: مأموران با تلاش فراوان و حضور مقتدرانه خود توانستند به این نزاع دسته جمعی که افراد از سلاح گرم و سرد و چوب و چماق استفاده می‌کردند، پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا هفت نفر از عوامل اصلی درگیری دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به زخمی شدن ۲ نفر بر اثر درگیری و انتقال آن‌ها به بیمارستان گفت: متأسفانه یکی از آن‌ها که جوان ۲۵ ساله‌ای بود، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

کد خبر 5173095

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دستگیری نزاع و دعوا ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر گرگان شیوع کرونا انتخابات شوراي شهر اردبیل اراک شیراز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی خواهر وبرادر سیرجانی قتل پدر را رقم زد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد خواجه پور، ظهر شنبه به خبرنگاران گفت: در پی اعلام وقوع یک مورد قتل در یک نزاع خانوادگی در یکی از نقاط شهر، مأموران پلیس در بررسی اولیه موضوع متوجه شدند در درگیری لفظی و نزاع بین یک خواهر و برادر و میانجی گری پدر آنان، ضربات چاقو به پدر اصابت و باعث فوت این فرد شده است.

وی گفت: در این راستا مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های لازم و در کمتر از ۱۰ ساعت عامل این حادثه منجر به قتل را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خواجه پور، با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی افزود: افزایش میزان تحمل و سعه صدر در مواجهه با موارد تنش زا و حل موضوعات از طریق گفتگو می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنینی پیشگیری کند.

کد خبر 6083513

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • عاملان نزاع ودرگیری مسلحانه در شهر بم دستگیرشدند
  • درگیری لفظی خواهر وبرادر سیرجانی قتل پدر را رقم زد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد