Web Analytics Made Easy - Statcounter

7 مرد خشن در کرمانشاه با چوب و چماق به جان هم افتادند و دعوای شان رنگ خون گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری هفت نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در شهرک دولت آباد شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش رکنا، علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد نزاع گسترده و دسته جمعی در شهرک دولت آباد شهر کرمانشاه، مأموران این کلانتری به سرعت راهی محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل جوان 25 ساله در کرمانشاه

وی افزود: مأموران با تلاش فراوان و حضور مقتدرانه خود توانستند به این نزاع دسته جمعی که افراد از سلاح گرم و سرد و چوب و چماق استفاده می‌کردند، پایان دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا هفت نفر از عوامل اصلی درگیری دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به زخمی شدن ۲ نفر بر اثر درگیری و انتقال آن‌ها به بیمارستان گفت: متأسفانه یکی از آن‌ها که جوان ۲۵ ساله‌ای بود، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چوب و چماق قتل درگیری اخبار حوادث قتل در کرمانشاه قتل با چوب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم دختر تجاوز ایران شیطان صفت خانه ویلایی مرد شیطان صفت بیمارستان قیمت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی «ثامن» مشهد گفت: شب گذشته مرد جوانی به علت مسمومیت شدید ناشی از مواد مخدر به یکی از مراکز درمانی شهر مشهد منتقل و موضوع از طریق عوامل انتظامی به مرکز ۱۱۰ گزارش شد.

سرهنگ عبدالرضا خجسته  افزود: با حضور ماموران کلانتری امام رضا (ع) در بیمارستان مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله که از یکی از استان‌های جنوب شرق کشور قصد انتقال مواد مخدر به روش بلعی به شهر مشهد را داشت، به علت بازشدن بسته‌های مواد مخدر دچار مسمویت شدید شده بود.

وی گفت: مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل با تلاش کادر درمان از مرگ حتمی نجات یافت و ۱۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده‌اش خارج شد.

خجسته افزود: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد و متهم تا بهبودی در بخش مراقبت‌های ویژه و زیر نظر پلیس بستری است.

دیگر خبرها

  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور