Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سیم آخر، مسابقه «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، در ایام نوروز ۱۴۰۰ با تغییرات ویژه‌ای همراه خواهد بود که از جمله آنها رقابتی شدن برنامه است.

پیش از این دو گروه به صورت جداگانه در مسابقه شرکت می‌کردند و حالا این دو گروه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه نوروزی «سیم آخر» از ابتدای فروردین آغاز می‌شود و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود و طی شب‌های مختلف برخی از هنرمندان و چهره‌ها با تیمی از دوستانشان در این رقابت شرکت کرده اند.

این برنامه آیتم‌ها و بخش‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که از جمله آن‌ها ذهن خوانی‌های سعید فتحی روشن شعبده باز برگزیده «عصر جدید» است.

همچنین به تازگی امکان ویژه‌ای برای مخاطبانی که در منزل هستند و علاقه مندند در مسابقه شرکت کنند، طراحی شده است که می‌توانند همزمان با شرکت کننده‌های مسابقه رقابت کنند که از طریق تلفن‌های هوشمند و اپلیکیشن تلوبیون امکان پذیر شده است.

ضبط برنامه نوروزی «سیم آخر» مدتی است آغاز شده و از جمله ویژگی‌های این مجموعه نبود تماشاگر برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

محمدرضا رضائیان تهیه کننده و کارگردان، حمید مراوندی مجری طرح و پیمان قانع مدیر هنری و طراح دکور این مسابقه هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ویزه برنامه سال نو سیم آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در روز روشن در تهران

شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای از کوه‌خواری در روز روشن در حریم منطقه ۲ خبر داد.

به گزارش تسنیم، در این اطلاعیه آمده است: شرکت شهربان و حریم‌بان، اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام ناپسند در منطقه ۲ انجام داده است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: متاسفانه این اقدام توسط یکی از شهروندان در منطقه ۲ انجام شده که وی اقدام به کرت‌بندی غیرمجاز کرده است. شرکت شهربان و حریم‌بان تاکید کرده حریم‌بانان ناحیه یک منطقه ۲ در حین گشت‌زنی به یک مورد کرت‌بندی غیرمجاز برخورده و فورا اقدام به رفع خلاف و اعاده به حالت اولیه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • طعنه سنگین و خبرساز رضا رشیدپور به رئیسی + ویدئو
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد