Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ قرعه کشی شد. خبرگزاری میزان - مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ از ساعت ۱۴: ۳۰ امروز (جمعه) در مقر یوفا در سوئیس برگزار شد و هشت تیم صعود کرده به این دور، رقبای خود را شناختند.

در پایان مرحله یک هشتم نهایی، ۳ تیم انگلیسی منچسترسیتی، لیورپول و چلسی، ۲ تیم آلمانی بایرن مونیخ و بورسیادورتموند به همراه تیم‌های رئال مادرید اسپانیا، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و پورتو پرتغال جواز صعود به جمع هشت تیم نهایی را کسب کردند و باتوجه به قوانین مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی هیچ منعی برای رویارویی دو تیم از یک کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ترتیب زیر است:

بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن   رئال مادرید - لیورپول

منچسترسیتی - بورسیادورتموند

چلسی - پورتو

قرعه کشی این مرحله از رقابت‌ها توسط حمید آلتینتاپ، بازیکن سابق تیم ملی ترکیه و باشگاه‌های بایرن مونیخ، رئال مادرید، گالاتاسرای و شالکه‌۰۴ انجام شد.

همچنین طبق برنامه اعلام شده دو رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانا اروپا روز‌های ۱۷، ۱۸ فرودین ماه و دور برگشت روز‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین برگزار خواهد شد.    بر این اساس برنده دیدار بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن به مصاف برنده دیدار منچسترسیتی - بورسیادورتموند در نیمه نهایی خواهد رفت.
در دیگر دیدار این مرحله برنده بازی رئال مادرید - لیورپول به مصاف برنده دیدار چلسی - پورتو خواهد رفت. بیشتر بخوانید: اینتر علاقه‌مند به جذب امرسون از چلسی

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید منچسترسیتی چلسی پورتو مهدی طارمی لیورپول بایرن مونیخ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید منچسترسیتی چلسی پورتو مهدی طارمی لیورپول بایرن مونیخ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مرحله یک چهارم نهایی لیگ بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. در حالی که دیدار رفت دو تیم در ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافته بود، رئال مادرید در این مسابقه با گل دقیقه 88 خاویر هرناندز روی پاس کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 1-0 حریف همشهری خود را شکست داده و با همین گل به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کند. 

دانلود (19.3MB)

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم