Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ قرعه کشی شد. خبرگزاری میزان - مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ از ساعت ۱۴: ۳۰ امروز (جمعه) در مقر یوفا در سوئیس برگزار شد و هشت تیم صعود کرده به این دور، رقبای خود را شناختند.

در پایان مرحله یک هشتم نهایی، ۳ تیم انگلیسی منچسترسیتی، لیورپول و چلسی، ۲ تیم آلمانی بایرن مونیخ و بورسیادورتموند به همراه تیم‌های رئال مادرید اسپانیا، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و پورتو پرتغال جواز صعود به جمع هشت تیم نهایی را کسب کردند و باتوجه به قوانین مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی هیچ منعی برای رویارویی دو تیم از یک کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ترتیب زیر است:

بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن   رئال مادرید - لیورپول

منچسترسیتی - بورسیادورتموند

چلسی - پورتو

قرعه کشی این مرحله از رقابت‌ها توسط حمید آلتینتاپ، بازیکن سابق تیم ملی ترکیه و باشگاه‌های بایرن مونیخ، رئال مادرید، گالاتاسرای و شالکه‌۰۴ انجام شد.

همچنین طبق برنامه اعلام شده دو رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانا اروپا روز‌های ۱۷، ۱۸ فرودین ماه و دور برگشت روز‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین برگزار خواهد شد.    بر این اساس برنده دیدار بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن به مصاف برنده دیدار منچسترسیتی - بورسیادورتموند در نیمه نهایی خواهد رفت.
در دیگر دیدار این مرحله برنده بازی رئال مادرید - لیورپول به مصاف برنده دیدار چلسی - پورتو خواهد رفت تا تکلیف فینالیست‌ها مشخص شود. بیشتر بخوانید: اینتر علاقه‌مند به جذب امرسون از چلسی

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید منچسترسیتی چلسی پورتو مهدی طارمی لیورپول بایرن مونیخ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید منچسترسیتی چلسی پورتو مهدی طارمی لیورپول بایرن مونیخ مرحله یک چهارم نهایی لیگ لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا پس از اتمام دور گروهی از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره‌کهن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های سوم و چهارم پیگیری شد که در پایان مرحله گروهی ۸ تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به‌طور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی‌سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند. در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال افغانستان که اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، با سرمربی ایرانی‌اش مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد و با نتیجه سه بر دو پیروز شد. کویت در بازی همزمان، با نتیجه چهار بر صفر مغلوب ایران شد که پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه، کمک شایانی به صعود شاگردان مجید مرتضایی کرد.

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ تاجیکستان - افغانستان؛ ساعت ۱۰:۳۰ ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰ تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰ کد خبر 747081

دیگر خبرها

  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!