Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اسلامشهر، در پی استعفای غیرمنتظره حسین طلا شهردار اسلامشهر از مسؤولیت خود ،اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر ،بعد از چندین جلسه با ۵ رأی از ۹رای اعضای شورای شهر، استعفای شهردار را پذیرفتند.

موضوع استعفای شهردار اسلامشهر که از عصر روز دوشنبه هفته جاری با اعلام غیررسمی شهردار به رئیس شورای شهر و انتشار در شبکه‌های اجتماعی نُقل محافل در منطقه شد، پس از برگزاری ۵ جلسه هیأت رئیسه و۳ جلسه غیرعلنی شورا، در نهایت در جلسه غیرعلنی بدون حضور شهردار ،با شرکت اعضای شورای شهر و نماینده فرمانداری برگزار و با پنج رأی اعضای شورای شهر استفاده حسین طلا پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین طلا شهردار اسلامشهر بعد از ۳۷ ماه خدمت در شهرداری کلانشهر اسلامشهر، عصر آخرین دوشنبه سال ۹۹ طی یک نامه غیر رسمی استعفای خود را به رئیس شورای شهر اعلام و اسلامشهر را ترک کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر با توجه به رضایت‌مندی از عملکرد شهردار خود و وجود پروژه‌های مختلف از جمله مترو،کمربندی شمالی و کنارگذر ۲۴ متری و نیز تصویب بودجه ۱۷۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ و شرایط حاکم بر جامعه و مجموعه‌های مدیریت شهری از پذیرش استعفای شهردار خودداری کرده و خواستار ادامه همکاری طلا با این مجموعه بودند.

با توجه به تشکیل چندین جلسه رسمی و غیررسمی و عدم حضور طلا در جلسات شورا و عدم استماع سخنان شهردار، پس از چهار روز پرالتهاب پایانی سال اعضای شورای شهر، با پنج رأی استعفای طلا را پذیرفته و با اکثریت آرا اعضای شورا محسن حمیدی معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شهرداری اسلامشهر انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین طلا شهردار جهادی و انقلابی شهر اسلامشهر بعد از ۳۷ سال تصدی مسؤولیت شهرداری اسلامشهر که باعث ایجاد تحولات عظیمی در این شهر شده و ‌به‌رغم مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و کاهش درآمدهای شهرداری‌ها، پروژه‌های عمرانی متعددی را آغاز و در حال اجرا داشت، به بهانه شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر تهران از ادامه همکاری با شهرداری استعفا داده و این شهر را ترک کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین طلا شهردار اسلامشهر اعضای شورای شهر شهر اسلامشهر حسین طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

وی افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم، اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه