Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به اینکه دولت جوان حزب اللهی و توجه به درون راه علاج کشور است، گفت: گرانی و وضعیت مشکلات اقتصادی مردم غصه بزرگ است و باید مسئولان تدبیر لازم را در این زمینه انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آخرین نماز جمعه شهرستان ساری در سال 99 اظهار کرد: اسلام سیاسی منافع دشمنان را به خطر می‌اندازد و به همین علت در تمام زمان‌ها اشرار عالم با چنین دین و اسلامی مخالفت کرده اند و سعی داشته اند دین را کوچک کنند و مقابل آن بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی همان اسلام سیاسی و معتقد است ولایت فقیه و نظام سیاسی باید تشکیل شود از این رو دشمنان با آن دشمنی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: یکی از جلوه‌های تقوا، تقوای کلامی، ادبیاتی و گفتاری است و باید به آن توجه شود.

امام جمعه ساری افزود: مردم عزیز در نوروز دید و بازدیدهای خانوادگی و دورهمی ها را کم کنند تا دوباره شاهد اوج گیری کرونا در استان نباشیم.

محمدی لائینی ادامه داد: مسئولان استان باید برای تحقق و اجرایی شدن مصوبات سفر آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه پیگیری های لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید از سال ۱۳۹۹ که سال جهش تولید نامیده شده بود ارزیابی کلی صورت پذیرد و ببینیم چقدر توانستیم نتیجه بگیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ظرفیت تولید مرغ در مازندران و ایران بسیار بالاتر از نیاز مصرف است اما شاهد واردات ۵۰ هزار تن مرغ از خارج هستیم و این نشان می‌دهد به جهش تولید در این بخش توجه نکردیم و صف‌های طولانی برای خرید یک یا دو قطعه مرغ زیبنده مردم ایران نیست.

این مسئول اظهار کرد: سال جاری سال شکست فشارهای حداکثری آمریکا بوده است و مردم فهیم در عین وجود مشکلات فراوان، اصل را فدای فرع نمی‌کنند و همواره پای نظام ایستاده اند.

محمدی لائینی بیان کرد: صبر، بصیرت و استقامت از جمله دلایل ناکامی دشمنان و وحدت کلمه مردم و مسئولان از دیگر دلایل شکست نقشه‌های دشمنان است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اول باید تمامی تحریم‌ها از سوی آمریکا برداشته و توسط ایران لغو تحریم‌ها راستی آزمایی شود و در صورت صحت می‌توان به معاهدات برجامی برگشت.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: دولت جوان حزب اللهی و توجه به درون راه علاج کشور است و در انتخابات پیش رو باید دولت جوان و حزب اللهی و شوراهای جوان حزب اللهی را برگزید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گرانی و وضعیت مشکلات اقتصادی مردم غصه بزرگ است و باید مسئولان تدبیر لازم را در این زمینه انجام دهند.
 

*افق‌های جدید از همدلی و مواسات در ایام کرونا

امام جمعه جویبار نیز در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی انقلاب و میعادگاه هفتگی موحدان خداپرست و خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است. یکی از برکات این فریضه بزرگ، پیگیری امام جمعه برای رفع حوائج و مطالبات مردم است.

آیت الله محمدتقی نادعلیزاده درباره پیگیری مشکلات کشاورزان در موضوعات آب کشاورزی،تامین نهادهای کشاورزی و وجود واسطه ها و دلالان گفت: متاسفانه یکی از مشکلات قدیمی ما در موضوع کشاورزی،وجود دلان سودجو است به نحوی که کشاورز و باغدار با تحمل هزاران مشکل،محصول را تولید می‌کنند ولی سود اصلی به جیب دلال می‌رود در این میان هم تولید‌کننده متضرر می شود هم خریدار مضبون می گردد بنابراین از مسئولان در بخش دولتی انتظار می رود با یک برنامه ریزی منسجم و نظارت دقیق نسبت به کاهش فاصله سرسام آور قیمت‌ها ازتولیدتامصرف اقدام کنند.

نادعلیزاده درباره گلایه مندی مردم از عدم پاسخگویی مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته به دلیل گستردگی حوزه انتخابیه و عدم برنامه‌ریزی نمایندگان برای حضور در میان مردم: جای گله مندی وجود دارد این عزیزان همانگونه که در ایام تبلیغات انتخاباتی به طور مستمر در تمامی شهرها و روستاها حضور می یافتند هم اینک پس از کسب اعتماد مردم نیز باید همان حضور را استمرار بخشند در هر صورت همه ما وظیفه داریم بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در کاهش مصائب مردم تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه البته در کنار اتفاقات به وقوع پیوسته کرونا می‌توان به جلوه‌های درخشان و خیره کننده ملت ایران در روزهای کرونایی هم اشاره کرد، گفت: با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب، راه افتادن امواج مبارک مواسات اجتماعی روح و جان تازه‌ای بخشید و افق‌های جدید از همدلی و مواسات را گشود در حالیکه در کشورهای دیگر شاهد صحنه‌های عجیبی بودیم.

نادعلیزاده افزود: فداکاری بی‌نظیر و کم مانندکادر بهداشت و درمان، جهاد پرستاران و پزشکان، حضور گروه‌های جهادی از طلاب و دانشجویان عظمت دوچندان به این صحنه‌ها بخشید.

امام جمعه جویبار به فرارسیدن عید نوروز، گفت: امید است در سال جدید موفقیت‌های زیادی کسب کنیم و سال جدید مایه خیر و برکت برای مردم عزیز شود. 

وی افزود: نیمه شعبان هم با سایر سال‌ها متفاوت است زیرا در سال ۱۴۰۰ دو نیمه شعبان داریم از این‌رو باید سال خود را مهدوی کرده و تمام مواردی که موجب تعجیل در ظهور امام زمان (عج) شود را انجام دهیم.

*مشکلات اقتصادی در سایه نگاه به درون رفع می شود

امام جمعه امیرکلا نیز خطبه‌های نمازجمعه این‌هفته‌ی شهر امیرکلا نیز گفت: سپاه پاسداران، تجلی اسلام ناب محمدی(ص)، تبلور اقتدار، ایمان و اخلاص این ملت، حافظ انقلاب و دستاوردهای آن، خارچشم امریکا و اسرائیل، نجات دهنده اسلام و ملت است و مردم تا ابد مدیون جانفشانی‌های سپاه پاسداران هستند.

حجت‌الاسلام عباس بابائیان درباره سخن رئیس‌جمهور، که (امروز تاخیر در برداشتن تحریم خیانت است و هیچ گروهی حتی یک ساعت نباید آن را به تاخیر بیاندازند) باید گفت برداشتن تحریم‌ها که شعار شما برای ورود به انتخابات بود. تا حالا چه اقدامات مثبتی برای رفع تحریم‌ها برداشتید چرا بجای متهم کردن امریکا و اروپا به عهدشکنی افراد و احزاب را مانع برداشتن تحریم می‌دانید؟تضمین شما به ترامپ مبنی برعدم خروج از برجام، باعث عدم لغو تحریم‌ها و وحشی ساختن دشمنان شده است! حرف‌های شما موجب تطهیر امریکا و اروپاست.

وی بیان کرد: وزیر امور خارجه ما، شکستن تابوی مذاکره با امریکا، اجرای توافق از طرف ما و تایید آژانس مبنی بر کاهش فعالیت‌های هسته ای و عمل نکردن امریکا به تعهداتش را از دستاوردهای مذاکره می نامند که واقعاً باید به این شاهکاری‌های دیپلماسی افتخار کرد هشت سال اقتصاد کشور و مردم را به گروگان گرفتید که این حرف‌ها را به خورد مردم بدهید.

بابائیان افزود: مسئولی که گوشی آیفون امریکایی به دست می‌گیرد، و قبای ایتالیایی می‌پوشد، لباس ورزشی برند فلان کشور را به تن می‌کند و معاونش ساعت دویست میلیونی به دست می‌کند نمی‌توانند در برابر مشکلات و فشار دشمنان مقاومت کنند کسانی که به کالای ایرانی اعتماد نمی کنند لایق مسئولیت نخواهند بود.

این مسئول ادامه داد: قبل از برجام ۷۰۰ تحریم علیه ایران وضع شده بود، اما بعد از برجام ۸۰۰ مورد دیگر بر آنها افزوده شد یعنی۱۵۰۰ تحریم، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: تنها راه مقابله با تحریم خنثی‌سازی تحریم هاست. فساد، گرانی، دزدی، بیکاری، فقر، نتیجه بی‌تدبیری و نگاه به بیرون بوده است که امروز همه ما را غرق کرده است.

امام جمعه امیرکلا تصریح کرد: تا رئیس جمهوری از جنس مردم و پابرهنگان و خدمتگزار، به میدان نیاید ایران آباد نخواهد شد، مسئولینی که خوی لیبرال سرمایه داری دارند، هرگز درد و فلاکت مردم و شکسته شدن استخوان‌های آنان را نخواهند فهمید.

بابائیان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ارکان اجتماعی جامعه انقلابی ما، که در دوره‌های قبل همراه با ریاست جمهوری به دست اصلاح طلبان افتاد، شوراهای شهر و روستا بود و افتضاح بسیاری به بار آوردند که پس گرفتن این سنگر مهم همراه با ریاست‌جمهوری، امروز رسالت بسیار سنگین جبهه اتحاد انقلابی و حزب‌اللهی است.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی جوان حزب اللهی محمدی لائینی دولت جوان امام جمعه تحریم ها آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست‌های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.

وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش‌های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت‌های بیشماری در تمامی حوزه‌های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.

وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت‌های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.

وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره‌های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول‌هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بار‌ها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبر‌های خوش اطلاع رسانی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است