Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آماری که سایت متریکا منتشر کرده است و با توجه به نمرات بازیکنان در هفته هجدهم لیگ برتر بیستم ایران، مهدی ترابی از پرسپولیس با نمره ۸.۶۳ بهترین بازیکن هفته لقب گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به نمرات بازیکنان در هفته هجدهم لیگ برتر بیستم ایران، مهدی ترابی از پرسپولیس با نمره ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۳ بهترین بازیکن هفته لقب گرفت.

مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده است توانست در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد. او در این دیدار ابتدا یک پنالتی برای تیم خود کسب کرد که امید عالیشاه نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

در ادامه ترابی موفق شد روی سانتر سعید آقایی با ضربه سر دقیق دروازه حریف را باز کند.

همچنین او خلق ۲ موقعیت با (۲) پاس‌کلیدی، بیشترین تکل موفق بازی را از خود به ثبت رساند و در مجموع نمره (۸.۶۳) از ۱۰ را کسب کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر مهدی ترابی پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر بیستم مهدی ترابی وحید امیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

همانند بسیاری از هفته‌های گذشته لیگ بیست‌وسوم، سه تیم صدرنشین بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی سپری شد که استقلال، پرسپولیس و سپاهان بر رقبای خود غلبه کردند و از سایر مدعیان قهرمانی فاصله گرفتند.

آبی‌ها در مسابقه‌ای که ابوالفضل جلالی دو پاس گل داد و مهرداد محمدی دو گل زد، سه امتیازی تعیین‌کننده از شمس آذر گرفتند. در برد پرسپولیس در گرمای آبادان نیز محمد حسین کنعانی‌زادگان در خط دفاع درخشید و مهدی ترابی با پاس‌های در عمق خود، بارها مهاجمان پرسپولیس را صاحب موقعیت گلزنی کرد.

استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!

در این هفته همچنین نساجی پیروزی حساسی برابر تراکتور به دست آورد تا به صعود امیدوار بماند و لوان پولی دروازه‌بان باتجربه برزیلی نقش اول این برد را ایفا کرد. شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌ها هم دو گل به تعداد گل‌های خود در این فصل اضافه کرد تا به کفش طلا نزدیک‌تر شود.

تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌بان: لوان پولی (نساجی)

مدافعان: ابوالفضل جلالی (استقلال)، هادی محمدی (سپاهان) و محمد حسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)

هافبک‌ها: محسن سفیدچقایی (هوادار)، قائم اسلامی‌خواه (گل‌گهر)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، فردین یوسفی (ذوب‌آهن) و سعید واسعی (مس رفسنجان)

مهاجمان: مهرداد محمدی (استقلال) و شهریار مغانلو (سپاهان)

نتایج بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در زیر آمده است:

پیکان 2 - هوادار 2
گل‌گهر سیرجان 2 - استقلال خوزستان 2
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس 3
نساجی مازندران یک - تراکتور تبریز صفر
استقلال 3 - شمس آذر قزوین 2
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان یک
ذوب‌آهن اصفهان 2 - آلومینیوم اراک صفر
ملوان بندر انزلی یک - سپاهان اصفهان 2

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس ۱۰۰ تایی شد!