Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@09:46:09 GMT

پیش‌بینی جوی پایدار در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۴۰۱

پیش‌بینی جوی پایدار در خوزستان

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جو استان تا اواسط هفته آینده تقریبا پایدار است.

وی افزود: در این مدت گاهی افزایش باد به صورت لحظه‌ای نسبتا شدید رخ خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در غرب و جنوب غرب و نواحی از مرکز طی امروز بعدازظهر احتمال گردوخاک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروز و فردا کاهش دما نسبت به روزهای گذشته را داریم اما از یکشنبه دما با شیب ملایمی تا آخر هفته آینده افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان مدیرکل هواشناسی دما اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از صدور هشدار نارنجی به دنبال پیش بینی تشدید بارندگی‌ها در یزد خبر داد و گفت: از عموم مردم می‌خواهیم از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به صدور هشدار نارنجی برای استان یزد از سوی هواشناسی گفت: سازمان هواشناسی برای استان یزد به دلیل پیش بینی تشدید سامانه بارشی، هشدار نارنجی برای روزهای سوم و چهارم اردیبهشت صادر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صدور این هشدار از سوی هواشناسی، مدیریت بحران استان یزد در آماده‌باش قرار گرفته تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با تاکید بر اینکه تشدید سامانه بارشی استان می‌تواند به سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های یزد منجر شود، گفت: با توجه به این موضوع، هشدارهای لازم در خصوص سیلابی شدن رودخانه‌ها صادر شده است.

ملک‌زاده با بیان اینکه منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش‌بینی شده است، افزود: به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار می‌دهیم که از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم عزیز می‌خواهیم از فعالیت‌های کوه‌نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت