Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@23:17:56 GMT

پروژه‌های عمرانی اصفهان بدون وقفه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۴۴۷

پروژه‌های عمرانی اصفهان بدون وقفه اجرا می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران شهری با وجود همه موانع و مشکلات اقتصادی، اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی را بدون وقفه در دستورکار دارند،

به گزارش ایمنا، علیرصا نصراصفهانی امروز (جمعه) در مراسم گشایش پل شماره یک از مسیر شرق به جنوب مجموعه تقاطع‌های غیرهمسطح شهید سلیمانی، این اقدام را در آستانه عید نوروز، هدیه‌ای ارزشمند برای شهروندان اصفهان دانست و اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در آستانه سال نو شاهد تحقق یکی از وعده‌های مدیریت شهری بودیم و یک پل از پروژه بزرگ مجموعه پل‌های شهید سلیمانی برای استفاده مردم با ملاحظات ترافیکی و دستورات پلیس راهور گشایش یافت و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اصفهان یکی از شهرهای حساس کشور از جهات مختلف است، افزود: هر فعل و انفعالی که قرار است در این شهر رقم بخورد به طور حتم کسانی هستند که به طور مرتب اتفاقات را رصد می‌کنند زیرا این شهر مملو از نخبگان، خبرگان و کارشناسان است و اگر مواردی مدنظر آنها باشد این موارد را به مسئولان گوشزد می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضرورت احداث مجموعه پل‌های شهید سلیمانی را مورد اتفاق نظر مدیریت شهری ذکر کرد و ادامه داد: این پل طبق زمانبندی انجام شده به پایان رسیده و امیدواریم با برطرف شدن کاستی‌های اندک موجود هر چه سریع‌تر تمام مجموعه پل‌ها در اختیار مردم اصفهان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیران شهری با وجود همه موانع و مشکلات اقتصادی، اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی را بدون وقفه در دستورکار دارند، اضافه کرد: راه‌اندازی بخشی از پل‌های شهید سلیمانی نشان دهنده اهتمام کارگران، مدیران و مهندسان شهرداری است و لازم می‌دانم از همه دست اندرکاران این پروژه تشکر کنم.

کد خبر 482276

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی زینی‌وند، پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت‌های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی‌الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد - بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم، تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در تلاقی بزرگراه‌های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت‌وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و… از جمله پروژه‌های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه‌های عمرانی در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

کد خبر 6086964

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود