Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار مغانلو ، در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان یک حرکت عالی انجام داد و پاس گل زیبایی به وحید امیری داد که او هم با واکس زدن کفش شهریار از او تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس در حالی نفت مسجدسلیمان را شکست داد که شهریار مغانلو مهاجم جدید این تیم برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار داشت تا زوج خط حمله را با وحید امیری تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغانلو در این بازی پر تلاش ظاهر شد و علاوه بر تلاش برای قرار گرفتن در موقعیت گل، کوشش زیادی در پرسینگ پرسپولیس هم انجام می‌داد و سرانجام در یک مورد موفق شد که با دنبال کردن مدافع نفت مسجدسلیمان او را به اشتباه بندازد و ضربه کاری به نماینده خوزستان بزند.

در این لحظه مغانلو روی پای مدافع مسجدسلیمان تکل زد و توانست توپ را بگیرد و به دروازه کرمانشاهی نزدیک شود. وحید امیری نیز پس از یک توقف فریبنده، خود را به مقابل دروازه رساند تا با پاس سریع مغانلو دروازه را باز کند.

 

پس از آن وحید امیری که انتظار می‌رفت او در نقش گلسازی و شهریار در قامت گلزن ظاهر شوند، خوشحالی جالبی را انجام دادند. امیری روی زمین نشست و زانوی خود را روی زمین زد و ران پایش را بالا آورد تا با نمایش واکس زدن کفش شهریار مغانلو، از او بابت این توپ گیری و پاس تقدیر کند.

نکته جالب همین است که مغانلو خیلی سریع توانسته در تیم پرسپولیس جا بیفتد و بازیکنان هم او را در جمع صمیمی خود پذیرفته‌اند؛ موضوعی که در تمرین پرسپولیس هم مشهود بود و حالا در زمین مسابقه هم به نمایش گذاشته شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس شهریار مغانلو وحید امیری اخبار پرسپولیس پرسپولیس شهریار مغانلو لیگ برتر وحید امیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش شهریار مغانلو وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز یکشنبه دو اردیبهشت در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم در جدول ۴۵ امتیازی شود و به طلسم ۱۰ ساله پیروز نشدن برابر ملوان پایان دهد.

شهریار مغانلو مرد شماره یک ژوزه مورایس در این بازی بود و توانست هر دو گل تیم خود را وارد دروازه ملوان کند. مغانلو اکنون با ۱۴ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و مدعی اصلی عنوان آقای گلی است، عنوانی که فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۳ گل به آن دست یافت و حالا در فصل بیست و سوم علاوه بر نزدیک شدن به تکرار عنوان آقای گلی رکورد فصل گذشته خود را تا به اینجای مسابقات بهبود بخشیده است.

سپاهان در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی تیم پرسپولیس قرار گیرد و باید دید مغانلو می‌تواند به تیم سابق خود گل بزند یا خیر.

کد خبر 6084778

دیگر خبرها

  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • گل دوم سپاهان به ملوان + فیلم
  • دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی