Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@01:54:12 GMT

سیلی پسر شرور، جان مادرش را گرفت! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۷۷۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است آخرین لحظات زندگی یک زن سالخورده هندوستانی را به تصویر می‌کشد. این زن ۷۶ ساله که هویتش مشخص نشده پس از سیلی‌ای که پسرش در خیابان به صورت او زد، جانش را از دست داد. این اتفاق تلخ در ظهر تاریخ ۱۵ مارس در منطقه «دِوارکا» دهلی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده، چگونگی وقوع مرگ این زن را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئوی منتشر شده این زن به همراه پسرش و یک زن جوان در حالی که در مقابل یک خانه ایستاده اند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهان مرد میانسال سیلی محکمی به صورت مادر خود زده و او را نقش بر زمین می‌کند. در این ویدئو شدت ضربه سیلی آنقدر زیاد است که این زن بیچاره را به طرز وحشتناکی روی زمین دراز می‌کند.
زن جوان که مشخص نیست چه نسبتی با مقتول داشته به کمک او شتافته و تلاش می‌کند او را از روی زمین بلند کند. این در حالی بود که زن سالخورده پس از سقوط روی زمین کاملا بیهوش شده بود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این زن پس از انتقال به بیمارستان و حین درمان جانش را از دست داد.
بنا به این گزارش پسر شرور وی نیز توسط پلیس بازداشت شده است. هنوز علت درگیری و حمله این مرد به مادرش مشخص نشده است و تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سیلی پسر جان مادر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • فیلم| تمجید فیلسوف اهل سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»