Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اتحادیه اروپا، تروییکای اروپایی و آمریکا به جای هماهنگی با دشمن شماره یک برجام، باید "مسئولانه" رفتار کنند.

قدس آنلاین: محمد جواد ظریف در توییتی خطاب به مقامات سه کشور اروپایی  انگلیس، فرانسه و آلمان نوشت: 

«تروییکای اروپایی برای جلب رضایت یک رژیم تروریست دارای تسلیحات اتمی غیرقانونی، به ایران توصیه می‌کند که «مسئولانه رفتار کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی واقعیت: برجام زنده است، تنها و تنها به دلیل عملکرد مسئولانه ایران.

اتحادیه اروپا، تروییکای اروپایی و آمریکا به جای هماهنگی با دشمن شماره یک برجام، باید "مسئولانه" رفتار کرده و به قطعنامه ۲۲۳۱ پایبند شوند.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ظریف تروئیکای اروپایی تروییکای اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران یک قدرت مقتدر و امنیت‌آفرین است/ آمریکا قدردان اقدام منطقی ایران باشد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا ناصر کنعانی در این نشست در پاسخ به سوالی در ارتباط با عملیات شنبه شب ایران علیه رژیم صهیونسیتی اظهار کرد: ایران یک قدرت مقتدر و امنیت آفرین است.

ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود

وی با بیان اینکه حمله به برخی از مقرهای نظامی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی در راستای اعمال حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در راستای دفاع مشروع صورت گرفت ، گفت: ایران در این زمینه مسئولانه عمل کرد و پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود.

اهداف نظامی مورد هدف قرار گرفت/ آمریکا قدردان ایران باشد

وی با بیان این که اقدام ایران ضروری و متناسب بود و اهداف نظامی مورد هدف قرار گرفت در پاسخ به سوالی اظهار کرد: انتظار این است که دولت آمریکا، رفتار مسئولانه، دقیق و واکنش مشروع و متناسب ایران را مورد توجه قرار دهد و به جای اتخاذ رویکرد غیرمسئولانه و انتخاب الفاظ نامناسب، قدردان اقدام منطقی، مشروع، متناسب و توأم با مسئولیت ایران باشد.

سخنگوی وزارت خارجه در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: توصیه ما به همه حامیان رژیم صهیونیستی این است که قدردان اقدام مسئولانه و متناسب ایران باشند و به جای انتخاب الفاظ نامناسب در ارتباط با ایران، رژیم غاصب صهیونیستی را از انجام شرارت‌های بیشتر که تبعات آن بیشتر از همه دامنگیر این رژیم خواهد بود، بر حذر دارند .

این خبر تکمیل می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895398

دیگر خبرها

  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • غرب باید قدردان رفتار مسئولانه و حرفه‌ای ایران در حمله تنبیهی اخیر باشد / علت توقیف کشتی اسرائیلی در تنگه هرمز
  • کنعانی: ایران یک قدرت مقتدر و امنیت‌آفرین است/ آمریکا قدردان اقدام منطقی ایران باشد