Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@09:34:17 GMT

لیگ قهرمانان اروپا؛ غول‌ها سرشاخ می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۵۲۶۱

جدال فینالیست‌های فصل قبل

پاریسی‌ها که فصل گذشته برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودند در مسابقه نهایی مقابل باواریایی‌ها تن به شکست داده و از تحقق رویایی کسب نخستین قهرمانی بازمانده بودند. دیدار تماشایی و جذاب میان دو قدرت فوتبال فرانسه و آلمان این‌ بار قرار است در مرحله چهارم نهایی این رقابت‌ها تکرار شود تا یکی از دو مدعی در نهایت از گردونه مسابقات کنار روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مائوریسیو پوچتینو، مربی کارکشته آرژانتینی که پس از برکناری توماس توخل هدایت پاریسی‌ها را برعهده گرفته در مرحله یک هشتم با نمایشی خیره کننده بارسلونا را از پیش رو برداشته بودند.مسابقه رفت میان بایرن و پاری‌سن ژرمن شش یا هفتم آوریل در آلمان برگزار خواهد شد و دیدار برگشت در یکی از دو تاریخ ۱۳ یا ۱۴ آوریل در پاریس برگزار خواهد شد.

مصاف شاکردان زیدان و کلوپ

دیدار حساس دیگر این مرحله را دو تیم صاحب‌نام و پرقدرت رئال مادرید و لیورپول انجام خواهند داد. این مسابقه در واقع تکرار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ است که در نهایت با قهرمانی ماتادورها به پایان رسید.شاگردان یورگن کلوپ اکنون در مرحله یک چهارم نهایی فصل تازه این رقابت‌ها این فرصت را خواهند داشت تا با حذف رئال مادرید انتقام شکست سه سال پیش در دیدار نهایی را بگیرند.تیم‌های منچسترسیتی و دورتموند که با توجه به مهره‌های ارزشمند و کادر فنی توانمند خود عملکرد خوبی در این فصل داشته و می‌توانند به عنوان پدیدهِ مراحل پایانی مسابقات علاقمندان به فوتبال را غافلگیر کنند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

یک ستاره ایرانی در میان چهار تیم؟

اما دیداری که برای علاقمندان به فوتبال در ایران می‌تواند از جذابیت خاصی برخودار باشد تقابل میان پورتو و چلسی است.پورتو که از پرافتخارترین تیم‌های اروپایی در این مسابقات محسوب می‌شود با ستاره ایرانی خود مهدی طارمی پس از حذف یوونتوس به این مرحله راه یافت.رویارویی با چلسی در این مرحله برای آبی‌پوشان پورتو نمی‌تواند قرعه بدی باشد و یاران مهدی طارمی این فرصت را خواهند داشت تا با حذف شاگردان توماس توخل و راهیابی به نیمه نهایی علاقمندان به فوتبال را باز هم شگفت‌زده کنند.دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی قرار است اوایل اردیبهشت ماه و احتمالا در یکی از دو تاریخ هفتم و هشتم این ماه برگزار شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا

یوکوهاما مارینوس حریف العین امارات در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد