Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@11:46:14 GMT

رفع اختلال در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۵۳۰۰

رفع اختلال در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش اقتصادآنلاین، گزارش‌ها از رفع اختلال جهانی در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی چون اینستاگرام، فیس‌بوک و واتس‌آپ حکایت دارد.

 

پربیننده ترین تماس با تلفن ثابت در اول فروردین رایگان شد تردید معامله‌گران در بازار بیت‌کوین عقب نشینی بیت‌کوین از سطح ۶۰هزار دلاری بازار رمزارزها سبز شد راه اندازی یک امکان جدید در یوتیوب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واتس اپ برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام شبکه اجتماعی پول بیشتری به تولیدکنندگان محتوا می‌دهد؟

خواه یک تولید کننده محتوای تازه کار باشید یا یک کهنه کار باتجربه، شاید بخواهید بدانید کدام پلتفرم شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۴، بیشترین پرداخت را دارد.

به گزارش ایسنا، شبکه‌های اجتماعی فقط جنبه سرگرمی و بازی ندارند و برای تولیدکنندگان محتوا، می‌تواند دنیای پرمخاطره‌ای باشد که در آن موفق شده یا شکست می‌خورند.

کدام شبکه اجتماعی بیشترین درآمد را دارد؟

روی کاغذ، پلتفرم شبکه اجتماعی با بیشترین نقدینگی، باید بهترین پرداخت را داشته باشد. فیس‌بوک و اینستاگرام، دو پلتفرم بزرگ شبکه اجتماعی از نظر درآمد هستند و اولی، به‌ خصوص در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۲، پیشتاز بود. با توجه به این که هر دو پلتفرم، از زمان رونق اولیه شبکه‌های اجتماعی حضور داشته‌اند و اکنون دو رکن اصلی شرکت متا هستند، منطقی به نظر می رسد که بهترین پرداخت را داشته باشند.

یوتیوب در جایگاه سوم قرار دارد و لینکدین، تیک‌تاک و اسنپ چت پس از آن قرار دارند. اما فقط به این دلیل که فیس‌بوک و اینستاگرام بیشترین درآمد را دارند، به معنای آن نیست که بیشترین درآمد را برای تولیدکنندگان محتوا به همراه دارند. فقط به تمام آزمایش‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که فیس‌بوک و اینستاگرام انجام می‌دهند، فکر کنید. این نکته بدی نیست. در واقع، پلتفرم‌های شبکه اجتماعی برای دوام آوردن باید تغییر کنند و این، به معنای آن است که سهم کوچکی هم می‌تواند نصیب تولیدکنندگان محتوا شود.

کدام پلتفرم شبکه اجتماعی به تولیدکنندگان محتوا پول بیشتری می‌دهد؟

بنابراین، کدام شبکه اجتماعی بیشترین پول را پرداخت می‌کند؟ همه اینها به صورت مورد به مورد است و باید به بخش‌های کوچکتر تقسیم شود اما، طبق تحقیقات اپیدمیک سون  از ۱۵۰۰ تولیدکننده محتوای دارای درآمد، تیک‌تاک بهترین پلتفرم برای درآمدزایی است. در واقع ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان از تیک‌تاک نام بردند.

یوتیوب با ۲۵.۸ درصد در فاصله نه چندانی زیادی پس از تیک‌تاک قرار دارد و پس از آن، فیس‌بوک با ۱۶.۵ درصد، توییتر با ۱۳.۱ درصد و اینستاگرام با ۷.۱ درصد، بیشترین درآمد را برای تولیدکنندگان محتوا دارند. بنابراین، با وجود این که فیس‌بوک و اینستاگرام، بیشترین درآمد را به همراه دارند، کاربران در تیک‌تاک و یوتیوب، پول بیشتری کسب می‌کنند.

در خصوص درآمدهای کلان، یوتیوب منبع اصلی درآمد برای تولیدکنندگان محتوایی است که بیش از ۲۰۰ هزار دلار در سال درآمد دارند. شاید دانستن این موضوع، شگفت آور باشد اما منبع اصلی درآمد برای تولیدکنندگان محتوایی که کمتر از این مقدار درآمد دارند، تیک‌تاک است. با وجود ورود دیرهنگام، این اپلیکیشن چینی بیش از پلتفرم‌های دیگر، جبران کرده است.

کدام پلتفرم شبکه اجتماعی بیشترین پول را برای ویو یا مشاهده پست‌ها پرداخت می‌کند؟

تعداد ویوها، اغلب برای سنجش میزان درآمد تولیدکننده محتوا در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود اما با در دسترس قرار گرفتن گزینه‌های پرداخت بیشتر شامل هدایا، حمایت‌های مالی، مدل‌های اشتراک و موارد دیگر، تمرکز روی ویوها کاهش یافته است. در واقع، هیچ راه مشخصی برای تعیین این که کدام پلتفرم شبکه اجتماعی، بیشترین هزینه را برای بازدیدها دارد، وجود ندارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید ببینیم که چهار پلتفرم اصلی شبکه اجتماعی، چقدر به تولیدکنندگان محتوا پرداخت می‌کنند و آیا آنها به ازای هر ویو، پول پرداخت می‌کنند:

تیک‌تاک: پرداخت‌های تیک‌تاک ثابت نیست. این پرداخت‌ها از محل صندوق تولیدکننده تیک‌تاک انجام می‌شود که پس از مدتی با برنامه خلاقیت تیک‌تاک ادغام شد. در حال حاضر، برآورد می‌شود که پس از ثبت نام در  این صندوق، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند به ازای هر هزار بازدید تیک‌تاک، بین ۲ تا چهار سنت دریافت کنند. پرداخت‌ها در تیک‌تاک به طور قابل‌توجهی کمتر از سایر پلتفرم‌ها است.

یوتیوب: پس از کسب درآمد از یک ویدئو، یوتیوب‌برهای معروف می‌توانند انتظار دریافت حدود ۰.۰۱۸ دلار را برای هر بازدید از تبلیغات داشته باشند. این بدان معناست که شما برای هر هزار بازدید از تبلیغات در ویدئوی خود، حدود ۱۸ دلار هزینه خواهید داشت، که به طور متوسط برای هزار بازدید از ویدئو در یوتیوب، حدود ۳ تا ۵ دلار است

اینستاگرام: تولیدکنندگان محتوا به ازای هر ویو در اینستاگرام، پولی دریافت نمی‌کنند، اما می‌توانید با فعال کردن تبلیغات در ویدئوهای خود، کسب درآمد کنند. اگر این گزینه را انتخاب کنند، ۵۵ درصد از کل درآمد تبلیغات را که ماهانه پرداخت می‌شود، دریافت خواهند کرد.

 فیس‌بوک: پرداخت فیس‌بوک به ازای هر هزار ویو هم قطعی نیست. برخی از افراد گزارش داده اند که در ازای هر هزار ویو، یک دلار تا ۱۰ دلار دریافت کرده اند.

کدام پلتفرم شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۴ بیشترین هزینه را پرداخت می‌کند؟

دانستن این که کدام پلتفرم‌ شبکه اجتماعی، چه میزان پول به ازای هر ویو پرداخت می‌کنند و کدام یک پرداخت نمی‌کنند، شروع خوبی است اما کدام پلتفرم شبکه اجتماعی بیشترین پول را در سال ۲۰۲۴ پرداخت می‌کند؟ متاسفانه هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد. مطمئنا تیک‌تاک، بزرگترین سهم از درآمد تولیدکنندگان محتوا را به خود اختصاص می‌دهد، اما این برای همه صادق نیست و تیک‌تاک ممکن است خانه مناسبی برای محتوای شما نباشد.

بر اساس گزارش اپیدمیک ساند، ساختار مالی هر پلتفرم متفاوت است و مسیرهای مختلفی را برای کسب درآمد ارائه می‌دهد. کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی نباید تنها دلیل تولید محتوا باشد، اما طبیعتا یک مزیت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام شبکه اجتماعی پول بیشتری به تولیدکنندگان محتوا می‌دهد؟
  • اختلال در دریافت شبکه‌های تلویزیونی در برخی شهرستان‌های استان کرمان/اعزام نيروي فني از تهران
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 مارس 2024
  • عکس| دردسر حضور در فضا!
  • رفع اختلال شبکه مخابراتی چند روستای مسجدسلیمان
  • «شاهزاده سرین» کیست و در ایران چه می‌کند؟
  • شاهزاده سرین کیست و در ایران چه می‌کند؟
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • (ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی