Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین بازیکنان مرد و زن سال فوتبال ایتالیا، هر دو از یوونتوس هستند

مراسم بهترین های فوتبال ایتالیا موسوم به گران گالا دل کالچو که از سال 2011 توسط اتحادیه فوتبالیست های ایتالیایی برگزار می شود، امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزار نشده اما برندگان جوایز مختلف، مشخص شده اند.

با اعلام صفحه توییتر گران گالا دل کالچو، کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله پرتغالی یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن مرد فصل 20-2019 سری آ از نگاه اتحادیه فوتبالیست های ایتالیایی برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانا جیرلی، هافبک تیم زنان یوونتوس و تیم ملی زنان ایتالیا نیز بهترین بازیکن زن سال فوتبال ایتالیا لقب گرفت. 

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن مرد سال ایتالیاکریستیانا جیرلی بهترین بازیکن زن سال ایتالیا

 

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پرهای مورینیو ریخت! / کاریکاتور آندره کوری: نیمار دوباره در کنار مسی بازی خواهد کرد اما این اتفاق در بارسلونا خواهد افتاد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!

آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال، ماشین گران‌قیمت خارجی و... غرامت طلاق ستاره لژیونر از همسرش است.

طرفداری | ستاره‌هایی که این روزها در فوتبال می‌درخشند، در دوران کودکی هرگز تصور نمی‌کردند از میان آن‌همه رنج و فقر به این‌جا برسند. شاید همین زندگی سخت موتور محرک بازیکنانی باشد که با همه وجود و انگیزه سراغ فوتبال بروند که در آن مهارت دارند.

به نقل از خبرورزشی، همین بازیکنان اما وقتی با مشقت فراوان و سختی‌های بسیار پیشرفت کرده و لقب ستاره را می‌گیرند، بار دیگر در زندگی شخصی دچار مشکل می‌شوند؛ مشکلاتی که از نوع قبلی نیست منتهای مراتب همه چیز را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

فوتبال ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. فوتبالیست قصه ما در حال حاضر اسم و رسم زیادی دارد و نزد هوادارانش محبوب است. او که زمانی به‌شدت فقیر و تنگدست بود به لطف استعداد ذاتی خود خیلی زود پیشرفت کرد، به شهرت و تیم ملی رسید و لژیونر شد. او به لطف همین استعداد فوتبالی‌اش، توانست قراردادهای نسبتا سنگینی هم ببندد و به قول معروف پول‌دار شود اما...

این بازیکن سرشناس زود ازدواج کرد تا اسیر حاشیه‌ها نشود اما انگار خود این ازدواج حاشیه بود! فوتبالیست لژیونر و ستاره کشورمان، از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران و ایران را به نام همسرش کرده بود.

پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست. این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است اما دست این بازیکن به جایی بند نیست. هرچند ستاره لژیونر موردنظر ما می‌تواند باز هم پول آن‌چنانی به دست بیاورد چرا که این طلاق و جدایی تاثیری روی عملکرد او در تیم باشگاهی‌اش نگذاشته است.

این فوتبالیست حالا مدتی است تمامی عکس‌های دونفره خود و همسر سابق را پاک کرده است اما چه فایده؟ طرف ده‌ها میلیارد تومان ضرر کرده و تمامی درآمد چند سال گذشته فوتبالش را یک‌جا تحویل همسر سابق داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش
  • ضرر میلیاردی مهدی قائدی پس از جدایی از همسرش صحت دارد؟
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟