Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پس از اینکه جو بایدن ریس جمهور آمریکا روز جمعه چندین بار حین بالارفتن از پله‌های هواپیما زمین خورد، کاخ‌سفید در بیانیه ای اعلام کرد: حال بایدن خوب است و نیازی به مراقبت پزشکی ندارد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «کیت بدینگ‌فیلد» (Kate Bedingfield) مدیر ارتباطات کاخ سفید در بیانیه ای در خصوص این رویداد اعلام کرد: رییس جمهور آسیب جدی ندیده و حال وی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی جز گام برداشتن اشتباه روی نداده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است که بایدن امروز هنگام ورود به هواپیمای ریاست‌جمهوری چندین بار پایش از روی پله‌های لغزید و همین موضوع سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.

جو بایدن پیشتر نیز طی یک سخنرانی عمومی بار دیگر «کاملا هریس» معاون خود را «رییس جمهور» خواند.

به گزارش فاکس نیوز، بایدن شب گذشته در خصوص موفقیت واکسیناسیون در ایالات متحده گفت: وقتی رئیس جمهور هریس و من …».

گفتنی است که این اولین باری نیست که رییس جمهور آمریکا از چنین عنوانی برای معاون خود استفاده می‌کند.

در تاریخ ۳۰ دسامبر نیز بایدن چنین اشتباه مشابهی را مرتکب شده بود.

گاف‌های جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا که اغلب شامل فراموش کردن نام افراد بلندپایه دولتی می‌شود؛ تمامی ندارد.

۱۸ اسفند ماه هم بایدن نام «لوید آستین» وزیر دفاع کابینه خود را فراموش کرد و در نهایت مجبور شد از وی با عنوان «مردی که آنجا (پنتاگون) را اداره می کند» نام ببرد.

او جمله خود را این طور سرهم بندی کرد: می‌خواهم از وزیر، ژنرال اسبق، البته من همچنان او را ژنرال صدا می زنم، مردی که امور آنجا را اداره می‌کند؛ تشکر کنم.

بایدن ۷۸ سال سن دارد و بعید می‌رسد کهولت سن به او اجازه حضور در انتخابات آتی آمریکا را بدهد؛ حال آنکه از هم اکنون این گمانه زنی وجود دارد که «کاملا هریس» معاون وی آماده می‌شود تا در صورت تحقق چنین شرایطی، نامزدی حزب دموکرات را در ۲۰۲۴ به عهده بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جو بایدن آمریکا پله های هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند

نشریه کنگره آمریکا می‌گوید فشار اقتصادی علیه ایران شکست خورده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیل در این باره می‌نویسد: دن نیدس، افسر نیروی دریایی آمریکا، مقاله‌ای برای مجله هیل نوشته که ناامیدی و خشم سیاستمداران جنگ‌طلب و افسران اطلاعاتی واشنگتن و اسرائیل را برجسته می‌کند. او یادآوری می‌کند: «تقریباً هر رئیس‌جمهور آمریکا از زمان جیمی کارتر تلاش کرده که ایران را از طریق تحریم‌های اقتصادی کنترل کند، اما همه آن‌ها شکست خورده‌اند. سوریه، لبنان و یمن به کشور‌های مشتری تبدیل شده‌اند و تهران، نفوذ زیادی در عراق دارد. شبکه تروریستی ایران به حدی رسیده است که می‌تواند هر نقطه از خاورمیانه را هدف قرار دهد».

دن ادامه داد: ایران تجارت جهانی را نه تنها در خلیج فارس، بلکه در دریای سرخ که نزدیک به هزار مایل از مرزهایش دورتر است، مختل می‌کند. صنعت تسلیحات ایران، آن‌قدر پیشرفته است که ممکن است به زودی بیشتر از روسیه، ابرقدرت سابق، سلاح صادر کند؛ و خود روسیه هم‌اکنون برای جنگ در اوکراین، به ایران وابسته است.

دن می‌نویسد: بایدن و اروپا دوباره درباره دور جدیدی از تحریم‌ها صحبت می‌کنند. این تحریم‌ها موفقیت‌آمیزتر از تحریم‌های بی‌سابقه اعمال‌شده علیه روسیه در پایان دادن به تهاجم این کشور به اوکراین نخواهد بود. چین بیشتر به نفت ارزان ایران علاقه دارد تا جلوگیری از تجاوز ایران در منطقه. تغییرات سیاسی جهانی، تحریم‌های آمریکا را بی‌اثر کرده است. اگرچه اسرائیل و آمریکا به طور دوره‌ای عوامل و رهبران سپاه را هدف قرار می‌دهند (ترور می‌کنند)، اما این حملات باید آن‌قدر برای آن‌ها مرگبار باشد که از ترک ایران بترسند. مهم‌تر از همه، ظرفیت هسته‌ای ایران باید از بین برود. زیرساخت‌های هسته‌ای آن‌ها باید به سرعت از طریق هر ترکیبی از اقدامات نظامی پنهان و آشکار که لازم است، نابود شود. قابلیت موشک بالستیک و پهپاد آن‌ها نیز باید هدف قرار گیرد و نیروی دریایی آن‌ها غرق شود.

دن مقاله خود را با تکرار لفاظی‌های قدیمی به پایان می‌رساند: دفاع از جنگ سخت است، اما اگر بایدن در مورد ثبات منطقه جدی باشد، قاطعانه برای از بین بردن توانایی ایران اقدام خواهد کرد. اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم، ممکن است به زودی به نقطه‌ای برسیم که دیگر گزینه‌ای نداشته باشیم. موقع عمل امروز است.

منبع: کیهان

دیگر خبرها

  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • آدرس غلط سی‌ان‌ان/ تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • جنجال تمسخر خاطره‌گویی بایدن؛ دایی جو توسط آدم‌خواران خورده شده؟