Web Analytics Made Easy - Statcounter

والیبال در کشور ما سال مهمی را سپری کرد، اگرچه مسابقات زیادی برگزار نشد اما تغییرات، مهمترین اتفاقات والیبالی 99 بود.

اخبار والیبالی ایران در سال 1399 شلوغ نبود ولی اتفاقاتی در این سال رخ داد، که مهم بود و آینده والیبال کشور به شدت تحت تاثیر آن خواهد بود. به مرور این اتفاقات ویژه پرداخته ایم.

والیبال ایران با رفتن ایگور کولاکوویچ سال 99 را استارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی با تجربه ای که از سال 2017 سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود پس از 3 سال حضور در ایران از تیم ملی جدا شد. امیر خوش خبر در ابتدای سال از فسخ قرارداد کولاکوویچ خبر داد و این یعنی سکان هدایت تیم ملی باید به شخص دیگری سپرده می شد اما شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات لیگ ملت ها، باعث شد تا مسئولان فدراسیون و شخص محمدرضا داورزنی برای انتخاب سرمربی مقداری زمان داشته باشند. البته که در این مدت نیز انتقاداتی علیه مسئولان فدراسیون مطرح شد چراکه برخی از پیشکسوتان معتقد بودند این تاخیر در روند انتخاب سرمربی چیزی شبیه به بی خیالی است که سران فدراسیون با آن موافق نبودند و مدعی بودند به دنبال انتخاب یک سرمربی با تجربه و با سابقه هستند.

ایگور کولاکوویچ

همان زمان پلاس لیگای لهستان تعطیل شد و در بخش ترین ها، محمد موسوی، بازیکن ایرانی اولشیتن، عنوان بهترین مدافع این لیگ را به خود اختصاص داد. با گذشت چند وقت از جدایی کولاکوویچ از ایران، این سرمربی با عقد قراردادی هدایت تیم والیبال زاویرچه لهستان را به عهده گرفت.

با عادی شدن شرایط کرونا و شروع ورزش در سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی، اخبار مسابقات لیگ برتر و تقویم بازی ها به اوج خود رسید. همچنین فصل نقل و انتقالات با قدرتی خاص آغاز شد و تیم ها به تقویت نقاط ضعف خود پرداختند. پیوستن مرندی به سپاهان، حضور مصطفی کارخانه در سایپا، حضور پوریا یلی در شهرداری ارومیه، پیوستن مجتبی میرزاجانپور به سپاهان، بازگشت محمد موسوی به ایران و پیوستن به سایپا، تمدید قرارداد محمدکاظم با شهرداری ورامین و از این دست اخبار، تیتر یک اخبار والیبالی کشور بود. البته که در همان زمان نیز شاهد بیانیه های فدراسیون بودیم که همگی از لغو مسابقات به خاطر شیوع موج دوم کرونا خبر می دادند، این موضوع باعث ناراحتی جامعه والیبال کشور شده بود چرا که آنها از دنیای خود دور بودند و در آن روزها فقط برای حفظ آمادگی خود انفرادی تمرین می کردند.

مجتبی میرزاجانپور

مورد دیگری که در سال 1399 شاهد آن بودیم، لژیونر شدن والیبالیست های ایرانی بود. امیرحسین توخته، بازیکن جوان تیم ملی والیبال کشورمان که پیشنهادات زیادی از تیم های ایتالیایی داشت تصمیم گرفت فعالیت حرفه ای اش را در اسلوونی ادامه دهد. همچنین محمد موسوی نیز پس از پیوستن به سایپا باز هم از این تیم جدا شد و به لیگ ایتالیا و باشگاه پیاچنزا ملحق شد. امیر غفور نیز به تیم والیبال بورسا اسپور ترکیه پیوست. در مجموع می توان گفت سال 99 برای لژیونرهای والیبال کشورمان نیز سال خوبی بود.

با گذشت چند ماه، سرانجام فدراسیون والیبال ایران از شروع مسابقات خبر داد و لیگ برتر والیبال کشور با حواشی زیادی سرانجام از سر گرفته شد. وضعیت لغو مسابقات و از سرگیری بازی ها ادامه یافت و ادامه یافت، تا اینکه این دفتر نیز به صفحه آخر خود رسید. در آستانه سال 1400، تیم فولاد سیرجان در فینال مسابقات لیگ والیبال ایران با شکست شهرداری ارومیه قهرمان مسابقات شد. البته که پیش از آن نیز، سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران ولادیمیر آلکنو سپرده شد. اکنون آلکنو و کادرفنی او و سران فدراسیون والیبال ایران در تهیه برگزاری اردو و آماده کردن ملی پوشان ایران برای مسابقات هستند.

این بود، اتفاقات والیبال ایران در سال 99.

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پرهای مورینیو ریخت! / کاریکاتور آندره کوری: نیمار دوباره در کنار مسی بازی خواهد کرد اما این اتفاق در بارسلونا خواهد افتاد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: والیبال ایران والیبال کشور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها