Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی الحساب متناسب سازی حقوق به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته پرداخت شده است.

به گزارش مهر، علی اصغر بیات افزود: در صورتی که فردی این مبلغ را دریافت نکرده است با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرد.

وی با بیان اینکه مرحله اول متناسب سازی حقوق بازنشستگان ۹۹/۵/۱ انجام شده است، تصریح کرد: تا کنون دو مرحله متناسب سازی به مشاغل سخت و زیان آور تعلق گرفته است و برای سایرین یک مرحله واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد: هر عددی که تحت عنوان متناسب سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است، اعمال ماده ۹۶ و افزایش ماده ۱۱۱ به این عدد تعلق می‌گیرد.

وی در خصوص بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور گفت: هر عددی که به این گروه تعلق می‌گرفت به همراه معوقه آن در حقوق اسفند پرداخت شده است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: این یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب پرداخت شده است و با برآوردی که با سایر صندوق‌ها داشتیم، این عدد بیشتر می‌شود.

بیات با اشاره به اینکه متناسب سازی به بدهی دولت گره خورده است، یادآور شد: دولت ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است و بر اساس برنامه ششم توسعه موظف است سالی ۱۰ درصد از بدهی خود را پرداخت کند و تا پایان برنامه ششم یعنی پایان سال ۱۴۰۰، این بدهی را به صفر برساند.

وی همچنین گفت: در بودجه امسال اتفاق خوبی افتاد، و آن این بود که ۹۰ هزار میلیارد تومان برای رد دیون سازمان تأمین اجتماعی تعلق گرفت.

بیات با اشاره به برگزاری دو نشست طی روز‌های آینده، تصریح کرد: یکی از این نشست‌ها مربوط به ماده ۹۶ است که طبق آن سازمان تأمین اجتماعی موظف است بر اساس نرخ تورم برای افزایش حقوق بازنشستگان پیشنهادی به دولت بدهد و موضوع نشست دیگر بررسی متناسب سازی مرحله دوم است.

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد از بازنشستگان تأمین اجتماعی جزو حداقل بگیران هستند، تاکید کرد: ما باید متناسب سازی را جزو احکام دائمی کنیم و دغدغه بودجه‌ای که به ما تعلق می‌گیرد نداشته باشیم و به صورت مستمر همه ساله این موضوع لحاظ شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: انتظار نداریم وقتی دولت برای بازنشستگان خود افزایش حقوق در نظر می‌گیرد، بازنشستگان تأمین اجتماعی را نادیده بگیرد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات سازمان تأمین اجتماعی برای بازنشستگان گفت: امسال وام بازنشستگان تأمین اجتماعی را ۱۰ برابر اضافه کردیم و در بحث بیمارستان‌های دولتی خدمات بدون فرانشیز برای بازنشستگان در نظر گرفتیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بازنشستگان تامین اجتماعی متناسب سازی حقوق رئیس کانون عالی بازنشستگان بازنشستگان تأمین اجتماعی متناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جراحی علمداری بااشاره به اینکه سال گذشته ۳۹۴ هزار و ۶۴۸ بیمه شده تحت پوشش این سازمان از خدمات آزمایشگاهی مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استفاده کردند، گفت: سهم سازمان برای پوشش هزینه‌های این آزمایش‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بود.

وی افزود: این آمار نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد از لحاظ میزان مراجعه و بیش از ۷۲ درصد از لحاظ میزان هزینه رشد داشته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ادامه داد: سال گذشته در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان زنجان بیش از ۱۱۲ هزار بار برای خدمات آزمایشگاهی مراجعه شده که نسبت به سال ماقبال آن هشت درصد رشد داشته است.

جراحی علمداری با تأکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در روند بهبود بیماران، گفت: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قرارداد روند خدمت و دقت در خدمات به طور مستمر رصد می‌شود تا از هرگونه انحراف و خطا در خدمات تشخیصی آزمایشگاه‌ها جلوگیری به عمل آید.

دیگر خبرها

  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه