Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:44:50 GMT

مرد سارق در پوشش زنان در منطقه سیستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۷۲۷۲

مرد سارق در پوشش زنان در منطقه سیستان دستگیر شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی زابل از دستگیری سارقی خبر داد که با پوشش زنانه به پرسه‌زنی در مناطق مسکونی و سرقت اموال موجود در حیاط منازل شهروندان اقدام می‌کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ احمد ثمره حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت اموال موجود در حیاط منازل شهروندان در سطح شهر زابل موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود: در این رابطه مأموران دایره تجسس کلانتری با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و در پی تحقیقات تخصصی خود، فرد سارقی را که با پوشش زنانه به سرقت اموال منازل شهروندان اقدام می‌کرد شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: این سارق برای گمراه ساختن شهروندان با پوششی زنانه در مناطق مسکونی پرسه زنی می کرد و منازلی که درب ورودی آنها باز بود را انتخاب و اقدام به سرقت اموال موجود در حیاط این منازل می‌کرد.

2800پرونده بی‌شناسنامه سیستان و بلوچستان در حال بررسی استورزش باد با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت سیستان‌ و بلوچستان را فرا می‌گیردپرونده میلیاردی برای مرغداری‌های متخلف جنوب سیستان و بلوچستان تشکیل شد

ثمره حسینی تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی متهم برای حصول اطمینان، او را به صورت نامحسوس تحت کنترل خود قرار داده و موفق شدند سارق را در حین سرقت یک دستگاه دوچرخه از منزل یک شهروند دستگیر کنند. متهم پس از انتقال به کلانتری  به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به 8 فقره سرقت اموال منازل شهروندان با شگرد فوق اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت از شهروندان درخواست داریم ضمن رعایت اصول امنیتی منازل از بازگذاشتن درب حیاط منزل خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان منازل شهروندان سرقت اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز

طرح آزمایشی تفکیک و جمع‌آوری پسماند از جلوی در منازل از شهرک رشدیه و شهرک زعفرانیه تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، در این طرح که از شامگاه _دوشنبه سوم اردیبهشت_ آغاز شده است، پسماندهای شهری تفکیک و به صورت شبانه و خانه به خانه از جلوی در منازل جمع‌آوری می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه پنج تبریز با نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، چاپ و توزیع تراکت، برقراری ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و توجیه اصناف و کسبه محل، این طرح را از شهرک آزمایشی آغاز کرد.

در طرح آزمایشی تفکیک و جمع‌آوری پسماند به صورت شبانه و خانه به خانه، شهروندان پس از نصب اپلیکیشن behroob.ir پسماندهای قابل فروش را تفکیک و آدرس خود را در سامانه برای فروش بارگذاری می‌کنند، سپس پسماندهای غیرقابل فروش را بعد از تفکیک در منزل خود قرار می‌دهند.

ساعت جمع‌آوری پسماندها ۹ شب تعیین شده و لازم است شهروندان در این ساعت پسماندهای خود را برای جمع‌آوری در مقابل در منزل خود قرار دهند. هادی بدری، معاون خدمات شهری شهرداری تبریز کاهش ترافیک و کاهش آلودگی محیط زیست را مهمترین دستاورد این طرح اعلام کرد و از شهروندان خواست تا در این خصوص با همکاران شهرداری همکاری کنند.

شهرداری منطقه ۲ پایلوت جمع آوری شبانه زباله

موسی علیپور، شهردار منطقه دو تبریز اظهار کرد: این طرح از ناحیه یک منطقه دو تبریز به صورت پایلوت کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به مزایای این طرح از خدمات‌رسانی بهتر در راستای رفاه حال شهروندان دانست و تاکید کرد: جلوگیری از ایجاد ترافیک در معابر به هنگام تخلیه باکس‌ها به ویژه ممانعت از ترافیک در مسیرهای اصلی، جلوگیری از استهلاک خودروهای جمع آوری زباله، اتلاف سوخت، انرژی و زمان از دیگر مزیت‌های این طرح محسوب می‌شود.

شهردار منطقه دو تبریز با تاکید بر اینکه شهروندان با هدف رعایت زمان بیرون گذاشتن زباله‌ها و در راستای اجرای مفید این طرح، از آن‌ها درخواست می‌شود با کارگران تلاشگر حوزه خدمات شهری همکاری کنند.

کد خبر 747137

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد