Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اقدامات دستگاه قضایی استان کرمان اختلافات شرکت‌های تهران جنوب و قائم رضا بدون مراجعه به دادگستری و تشکیل پرونده حل و فصل شد. خبرگزاری میزان - قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

در این راستا، دستگاه قضایی در استان کرمان اقدامات متعددی در سال ۹۸ و ۱۰ ماهه سال گذشته انجام داده که در ادامه به برخی از این اقدامات اشاره خواهد شد.   بیشتر بخوانید: احیای شرکت‌های تولیدی مه نخ قزوین پس از ۲۰ سال مشکلات شرکت معدنجو، معادن شرکت ذغالسنگ، شرکت فولاد ایرانیان شرکت فولاد تکنیک، شرکت کک و پالایش قطران شهرستان زرند مورد بررسی قرار گرفت.

اختلافات شرکت‌های تهران جنوب و قائم رضا بدون مراجعه به دادگستری و تشکیل پرونده حل و فصل شد و مشکلات معادن شهرستان زرند جهت برداشت شن و ماسه بادی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌های پیشگیرانه جلوگیری از برداشت غیرمجاز ارائه شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هیئت صلح جانبازان

معاون قضایی و توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد  یزدی زاده با ایشان دیدار و گفتگو کرد. 

حجت الاسلام  محمد امیر ابراهیمی در این دیدار گفت: در نظر داریم هیئت صلح جانبازان ۷۰ درصد را راه اندازی کنیم تا با حضور جانبازان بتوانیم از خانواده های مقتولین و اولیا دم رضایت گرفته و مددجویان را از زندان آزاد و از قصاص رهایی بخشیم. 

این مقام قضایی افزود: شما جانبازان با تقدیم جان خودتان اسلام و انقلاب را بیمه و خدمت بزرگی به بشریت انجام داده اید و  بنا داریم به صورت مستمر خدمت شما بزرگواران برسیم و از روحیات ایثارگری شما یاد گرفته و از محضرتان فیض ببریم و از اوضاع و احوال زندگی شما سنبل های هدایت استفاده کنیم و مشکلات حقوقی وقضایی و گرفتاری های کاری و اداری شما در زندگی را در حد امکان حل وفصل کنیم. 

 در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس به امضای حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان از این جانباز گرانقدر تجلیل شد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان