Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@09:47:58 GMT

رکورد تولید ۷میلیون تن تختال در فولاد مبارکه

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۷۶۱۳

رکورد تولید ۷میلیون تن تختال در فولاد مبارکه

به گزارش اقتصادآنلاین؛ حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولادمبارکه نوشت: تولید بیش از ۷ میلیون تن تختال در کارخانه فولادمبارکه و ۱۰ میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه؛ نویدبخش آینده ای بهتر در آستانه قرن امید است

به راستی برخی معانی را نمی توان در قالب واژه ها گنجاند و حق مطلب را نمی توان برای آن ها ادا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می زنند و اکنون مردان سخت کوش فولادمبارکه دستاوردی را از آن خود کرده اند که بزرگی و قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه ها و کلمات است.

فولادمبارکه در آستانه ورود به قرن امید و در آخرین ساعات سالی که مجموعه ای از مشکلات و محدودیت ها را در خود جای داده بود یکبار دیگر تاریخ ساز شد و در کوران تحریم و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، در مواجهه با بادهای سهمگین هجمه ها آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد، ارزش آنهمه سرمایه گذاری وجوانی هایی که به پیری گرائیدند را داشته است.

تولید بیش از ۷ میلیون تن تختال در کارخانه اصلی و مادر فولادمبارکه و ۱۰ میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه برای بسیاری شاید فقط  اعدادی باشد  در کنار جمع کثیر عددهایی که  هر روز می شنوند اما برای اهل فن این عدد و این رکوردشکنی معنایی جز دریایی از غیرت و کوهی از عزم و اراده ندارد!  

دستیابی به این میزان تولید، آرزوی دیرینه فعالان صنعت و پایه گذاران این شرکت در سال های دفاع مقدس و سال های اولیه احداث این مجتمع بزرگ صنعتی بود که امروز به بار نشسته و به واقعیتی انکار ناپذیر تبدیل شده است.

شیرینی شهد این موفقیت در پایان سال حادثه ها و آغاز قرن جدید گوارای وجود همه آن هایی باد که دل در گروی استقلال و آزادی این نظام مقدس دارند.  

کارکنان گروه فولاد مبارکه چه خوش هدیه ای را به هم وطنان خود دادند و سهم خود را در تحقق شعار "جهش تولید"  تمام و کمال ادا نمودند. اینجانب در این لحظه های باشکوه؛ با غرور و افتخار برخاسته از همت همکارانم در گروه بزرگ فولاد مبارکه به همه آن هایی که در قالب یک تیم بزرگ کاری این دستاورد بزرگ را آفریدند ادای احترام می کنم و به ایشان دست مریزاد می گویم.

سال ۱۴۰۰ سال فولادمبارکه و همه اراده های فولادین است.

 

پربیننده ترین کاهش تقاضای خرید در بازار لوازم خانگی رشد ۷.۸درصدی تولید ناخالص داخلی بخش صنعت/ تورم فصلی صنعت کاهش یافت خودکفایی صنعت لوازم خانگی در سال ۹۹ وضعیت رشد صنعتی کشور چطور است؟ توسعه ۳صنعت بزرگ کشور با راه‌اندازی نورد گرم ۲ فولاد مبارکه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمیدرضا عظیمیان فولاد مباركه اصفهان برجام فولاد مبارکه میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند

روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، درباره اینکه خودروسازان بیان می‌کنند مواد اولیه موردنیاز تولید مانند فولاد و پتروشیمی دلاری است اما این شرکت ها باید محصولات خود را ریالی به فروش رسانند، گفت: برخی از مواد اولیه موردنیاز خودروسازان مانند فولاد و پتروشیمی آلومینیوم و مس، دلاری قیمت گذاری می شود که این نکته خودروسازان درست است.

وی ادامه داد: برای ساماندهی این وضعیت که هم خودروساز متحمل ضرر نشود و هم مردم بتوانند خودرو را با قیمت مناسب خریداری کنند، باید بین خودروساز و تولیدکننده موادی مانند فولاد، هماهنگی ایجاد شود که دولت متولی این هماهنگی است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه سیاست‌گذاری مناسبی داشته باشد و بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند.

عباسپور با بیان اینکه دولت باید بین خودروسازان و فولادی‌ها و... تنظیم‌گری کند، تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی باید بر قیمت فولاد و سایر مواد اولیه تولید نظارت درستی داشته باشد تا در این زنجیره خودروسازان نیز ضرر نکنند.

دیگر خبرها

  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان