Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:20:18 GMT

گشت‌های کنترل نامحسوس پلیس راه قزوین تشدید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۷۷۳۳

گشت‌های کنترل نامحسوس پلیس راه قزوین تشدید شد

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه به ویژه در نقاط پرخطر و پرترافیک با هدف کنترل وضعیت تردد و ایمنی سفر انجام می شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد نیروهای پلیس راه استان قزوین در آماده باش و کشیک به سر می برند،اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه های قزوین-کرج، قزوین-زنجان و قزوین-رشت و جاده های اصلی استان قزوین آزاد و روان است اما حجم عبور و مرور خودرو از سمت قزوین به زنجان، کرج به قزوین و قزوین به رشت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان قزوین به شهروندان توصیه کرد به دلیل شرایط کرونایی از انجام سفر خودداری کنند اما در صورت ضرورت به انجام مسافرت ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی با جدیت دقت کنند تا شاهد سوانح و تلفات جاده ای در ایام نوروز نباشیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه طی روز گذشته تاکنون حادثه خاصی در مسیرهای ارتباطی استان قزوین گزارش نشده و امیدواریم با آغاز سال ۱۴۰۰، سالی کم حادثه را تجربه کنیم.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه،۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی و ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا استان قزوین نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا استان قزوین نوروز 1400 پلیس راهور ناجا استان قزوین نوروز 1400 اخبار کنکور استان قزوین کیلومتر راه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: با اشاره به حجم سفر و افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران از اعمل محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت خبر داد.
رئیس پلیس راه گیلان افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ امروز ۹ فروردین ،۱۰، ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ در محور قدیم رشت – قزوین در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.
وی با اشاره به ترافیک روان در جاده‌های گیلان گفت: از ۲۴ اسفند تا کنون یک میلیون و ۱۷۳ خودرو وارد گیلان شده است.
رییس پلیس راه گیلان افزود: در این مدت ۱۳۲ تصادف در جاده‌های گیلان ثبت شد که ۷ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶۳ نفر مصدوم شدند.

دیگر خبرها

  • نظارت پلیس بر جاده‌های ایلام تشدید می‌شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت