Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدوی گفت: در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه و در آستانه عید نوروز ۱۲۲ بسته گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان آستارا توزیع شد.

«جمشید مهدوی» امروز(شنبه، ۳۰ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، سه راس گوسفند قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه با ذبح کردن گوسفندان ۱۲۲ بسته گوشت گرم آماده و بین نیازمندان توزیع شد، افزود: ارزش ریالی گوشت گرم گوسفندی در بین نیازمندان هفت میلیون تومان است.

 

وی با بیان اینکه هزینه خرید گوسفند برای قربانی کردن توسط خیرین و مرکز افق امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) تهیه شد، تصریح کرد: امروز خادمین امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و جوانان با محوریت مرکز افق، یاری گر مردم در روزهای سخت ناشی از بحران کرونا هستند و همواره نقش خود را در عرصه های مختلف ایفا کرده اند.

 

مهدوی در ادامه از عموم مردم و خیرین خواست با توجه به شیوع کرونا ویروس و آسیب دیدن بیشتر تعدادی از هموطنان از این مسئله، در سال جدید نیز نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه را از یاد نبرده و به یاری آنها بشتابند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا بیان اینکه مرکز افق ۱۷۰ نفر مشترک دارد که به این مرکز اعتماد کرده و ماهیانه مبلیغی بین ۲۰ تا ۲۰۰ هزرا تومان در راستای کمک به نیازمندان واریز می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان و خیران برای سهیم شدن در کارهای خداپسندانه و ارزشمند مرکز افق می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۴۲۲ نزد بانک ملی واریز کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت گرم گوسفندی عید نوروز بندر آستارا بین نیازمندان توزیع شد مرکز افق گوشت گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند

آقای خسروی، نماینده نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم گفت: در این بسته‌های معیشتی ۱۰ کیلو برنج ایرانی، حبوبات، ماکارونی، روغن و گوشت گرم گوسفندی تهیه قرار داده شده است.

 ارزش این بسته‌های ارزاق را بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها به خانواده‌های نیازمند و ایتام که زیر پوشش خدمات حمایتی این مسجد هستند اهدا می‌شود.

وی افزود: نمازگزاران مسجد در طول هفته کمک‌های خود را برای خانواده‌های نیازمند منطقه تقدیم می‌کنند که با این کمک‌ها موفق شدیم ماهانه برای خانواده‌های بی‌بضاعت علاوه بر پرداخت مستمری، سایر نیازمندی‌های آنها را فراهم کنیم.

 وی از خیران و نیکوکاران خواست در صورت تمایل به کمک به مسجد امام صادق واقع در منطقه فرهنگیان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • قیمت گوشت قرمز امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار چقدر شد؟
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • قیمت گوشت قرمز، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی