Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی پایتخت از برقراری تماس تلفنی بیش از ۱۲ میلیون شهروند تهرانی با پلیس ۱۱۰ در سال ۹۹ خبر داد.

گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در حالی دقایق پایانی سال را سپری می‌کنیم که در سال ۹۹، علاوه بر انجام ماموریتهای جاری، ماموریت سنگین و خطیر کمک به کادر درمانی را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد:در همان روزهای نخست سال جاری، بحث فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی تهران را انجام دادیم، با اجرای طرح رعد کاشف موفق شدیم هشت درصد کشفیات را در سال جاری افزایش دهیم و بالغ بر 75 درصد جرائم را کشف کنیم.

وی عملکرد پلیس در حوزه مواد مخدر پرداخت و گفت: در حوزه مبارزه با موادمخدر با اجرای طرحهای مختلف، بالغ بر 25 تن موادمخدر را کشف کردیم که بیش از 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، با اجرای طرح ظفر و تثبیت اقدامات خود درباره پاکسازی مناطق آلود تهران از معتادان متجاهر، ده‌ها مرکز خرید و فروش موادمخدر را پلمب کردیم.

سردار رحیمی ادامه داد: در حوزه پلیس راهور، در دومین سال رتبه نخست کاهش تلفات سوانح رانندگی را بین شهرهای کشور کسب کردیم و در حوزه پلیس فتا بیش از 86 جرائم را کشف کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه بیش از 12 میلیون تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 در سال جاری در تهران برقرار شده، گفت: در سال جاری بالغ بر 4.5 میلیون تماس مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی 110، عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: از ابتدای اسفند طرح نوروزی را شروع کردیم، بالغ بر 350 تا 400 مرکز خرید را در تهران تحت پوشش قرار دادیم تا مردم بتواند به خریدهای نوروزی خود بپردازند.

وی تصریح کرد: چهارشنبه آخر سال در تهران، کمترین حادثه را نسبت به کل کشور داشتیم، در بیش از 250 نقطه حضور سنگین داشتیم و پیش از رسیدن شب چهارشنبه آخر سال ده‌ها نفر از اراذل و اوباش را جمع‌‌آوری، احضار کرده و از آنها تعهد گرفتیم.

وی با بیان اینکه بیش از 190 ایستگاه نوروزی را در تهران فعال کردیم، گفت: طرح نوروزی را با بهره‌گیری از 22 هزار نیرو به اجرا می‌گذاریم و برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای جلوگیری از سرقت منازل و مغازه‌ها در نظر گرفتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی نیروی انتظامی کادر درمان فاصله گذاری اجتماعی فرمانده انتظامی پایتخت سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه