Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:39:15 GMT

۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۸۴۹۰

۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

بذله گفت: ۱۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان صومعه‌سرا توزیع شد.

«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: ١١٠ بسته معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی به ارزش تقریبی ٣٠ میلیون تومان از سوی هیئت رزمندگان  اسلام صومعه‌سرا تهیه و درآخرین شب سال ۱۳۹٩ بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: همچنین مرحله بعدی کمک‌های مومنانه در نیمه شعبان سال ۱۴۰۰ با حمایت و مشارکت نیکوکاران و مردم  نوع‌دوست شهرستان صومعه‌سرا اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه  ارزش هربسته در شب نیمه شعبان ٣۵٠ هزار تومان درنظر گرفته شده است گفت: هیات رزمندگان اسلام شهرستان صومعه‌سرا آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست این شهرستان است.

 

بذله تصریح کرد: شماره کارت بانکی برای واریز وجوهات خیرین و نیکوکاران «۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۳۵۴۹۱ » به نام هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا است.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی تهیه شده بین گروه‌های جهادی معرفی شده به هیئت عرضه می‌شود تا آنها بین جامعه هدف خود توزیع کنند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی توزیع بسته های حمایتی اسلام صومعه سرا رزمندگان اسلام هیئت رزمندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان

استاندار همدان در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه قشر‌های جامعه با وحدت رویه برای دفاع از اسلام و میهن بسیج شدند و به فضل الهی با اقتدار و عظمت توانستند، از مرز‌های ایران صیانت کنند و هم اکنون در برابر مستکبران و متجاوزان با قوت ایستاده اند.

علیرضا قاسمی فرزاد نقش حضور و پشتیبانی بانوان را از نیرو‌های مسلح و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با اهمیت توصیف کرد و گفت: حمایت‌های بی دریغ بانوان از مردان غیور و دلاور نوعی دلگرمی و تشویق و ترغیب برای مجاهدان خاک وطن بود.

او گفت: عملیات وعده صادق عملیاتی نمادین و حامل پیامی برای اسرائیل و استکبار جهانی بود تا به حقانیت و قدرت دفاعی نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی ببرند و بدانند که موشک‌های ایران هزاران کیلومتر را طی می‌کنند می‌توانند بر سر هر مستکبر و ظالمی فرود آیند.

مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد و شهید و امور ایثارگران استان همدان هم گفت: جانبازان، مجاهدین فی سبیل الله هستند و در دفاع مقدس با همه وجود از اسلام و نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و در این راه از جان عزیز و سلامتی خود هم گذشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • راهپیمایی صومعه سرایی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی