Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاتل خانواده کنگان بوشهر تحت تعقیب قرار گرفت و پلیس در حال تلاش برای دستگیری این قاتل قتل عام خانوادگی است.

به گزارش رکنا، اکبر احمدی دادستان شهرستان کنگان گفت: طی چند روز اخیر شاهد اتفاقات و حوادث تلخی بودیم که متاسفانه منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان کنگانی توسط یک فرد مسلح بودیم.

اکبر احمدی دادستان شهرستان کنگان گفت: طی چند روز اخیر شاهد اتفاقات و حوادث تلخی بودیم که متاسفانه منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان کنگانی توسط یک فرد مسلح بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام دستگاه های امنیتی، قضایی، انتظامی به شکل شبانه روز در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند تا بتوانند هرچه سریع تر با دستگیری فرد مضنون، پرونده را ببندند و مردم نیز از نگرانی خارج شوند.

قتل عام خانوادگی در بوشهر / قاتل فراری است

دادستان کنگان افزود: ۵ نفر در محله گوده، یک نفر در شهرک نفت و گاز و یک نفر در محله حسین آباد طی دو روز گذشته به ضرب گلوله کشته شده اند.

احمدی در پاسخ به این سوال که بعد از جریان قتل ” الف. ک ” در محله حسین آباد، آیا مورد قتل یا تیراندازی دیگری وجود داشته است؟ گفت: خیر موردی مبنی بر قتل یا تیراندازی وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: شهروندان به شایعات در فضای مجازی دامن نزنند . اینکه گفته میشود قاتل، مورد اصابت گلوله نیروی انتظامی قرار گرفته و هم اکنون در بیمارستان کنگان بستری است، صحت ندارد.

دادستان کنگان در پاسخ به این سوال خبرنگار ثلاث مبنی بر اینکه ایا صحت دارد که فرد دیگری مرتبط با این پرونده ، توسط متهم، در شهر بردستان( شهرستان دیر) به قتل رسیده است؟ گفت: خیر ، هیچ فردی در بردستان که مرتبط با این پرونده باشد، شب گذشته به قتل نرسیده است.

احمدی تاکید کرد: مردم میتوانند هر نوع اطلاعاتی که در خصوص فرد متهم پیدا میکنند را به دستگاه های امنیتی یا ۱۱۰ منعکس کنند و ما را در دستگیری سریعتر این شخص یاری کنند.

وی ادامه داد: تصویر این فرد در فضای مجازی منتشر شده است و شهروندان چنانچه با چنین فردی برخورد کردند، فقط از طریق تماس تلفنی با ۱۱۰ ، مراتب را به اطلاع همکاران برسانند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل عام خانوادگی اخبار حوادث کنگان قتل عام در بوشهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس قتل ایران بیمارستان پرستار فیلم قاتل درگذشت پزشکان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی گفت: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکارمرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، محمدرضا جعفری‌اصل اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضائی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضائی بازداشت شدند.

وی افزود: بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان بازداشت شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.

جعفری‌اصل تصریح کرد: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 740002

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول