Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد علم الهدی در ادامه پیام خود آورده است: سال گذشته را با التهاب و دغدغه از ویروس منحوس کرونا سپری کردیم،  آمرزش و غفران برای همه عزیزان از دست رفته همراه با صبر و اجر جزیل برای عموم داغدیدگان از خداوند متعال مسالت می‌کنم و از مجموعه تلاشهای جهادگران ارزشمند در عرصه درمان متشکرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سال گذشته در عین التهاب، مشمول عنایات و نعمت‌های کریمانه ذات مقدس احدیت به برکت اهل بیت پیغمبر(ع) بودیم و از رشد و ارتقای فناوری‌های دانش بنیان خصوصا در عرصه‌های دفاعی و پزشکی برخوردار شدیم و امیدوارم همچنان که خداوند سال گذشته را سال ذلت و شکست دشمنان ما خصوصا استکبار آمریکایی قرار داد امسال را سال حل تمام مشکلات و مضیقه‌های معیشتی و اقتصادی ما قرار دهد.

برچسب‌ها مشهد سید احمد علم الهدی نوروز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سید احمد علم الهدی نوروز مشهد سید احمد علم الهدی نوروز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهدگفت:در سال گذشته مقدار ۱۶۹ کیلو و ۴۰۷ گرم تریاک، ۴۲۱ کیلو و ۴۵۹ گرم شیشه، ۱۲ کیلو و ۲۳۳ گرم هرویین در اشکال مختلف، ۱۰۱ گرم حشیش و ۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مورفین توسط ماموران گمرک دوغارون، ۲۹۰ گرم تریاک توسط کارشناسان گمرک امانات پستی مشهد و ۵ حب قرص ترامادول توسط ماموران گمرک باجگیران کشف شد.

جواد جعفری  افزود: همچنین در سال گذشته مقدار ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر از نوع اسیدسولفوریک نیز توسط ماموران گمرک دوغارون کشف و ضبط شده است.

 ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: میزان کشفیات انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۲۳ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر