Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:59:12 GMT

بازی با آتش؛ مسی ال کلاسیکو را از دست می دهد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۹۲۳۷

بازی با آتش؛ مسی ال کلاسیکو را از دست می دهد؟

لیونل مسی و فرانکی دی یونگ دو بازیکن بارسا هستند که خطر از دست دادن ال کلاسیکو را به شدت حس می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، 20 فروردین در ورزشگاه آلفردو دی استفانو رئال مادرید میزبان بارسلوناست. دیداری حساس و کلیدی در کورس قهرمانی لالیگا که بدون شک هیچ تیمی نمی خواهد بازنده باشد.

 

 

 

 

بارسا بازی رفت را در نوکمپ 1-3 باخته و قصد انتقام گیری دارد و رئال هم بین دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول باید به مصاف بارسا برود و پیروزی در این بازی را روحیه بخش می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیونل مسی و فرانکی دی یونگ تنها 4 اخطاره های فعلی بارسا هستند و ممکن است ال کلاسیکو را از دست بدهند. بارسا فردا در زمین سوسیداد به میدان می رود که قطعا دیدار پرتنش و سختی خواهد بود. مسی و دی یونگ با یک کارت زرد دیگر بازی با وایادولید را از دست خواهند داد و بدون مشکل به ال کلاسیکو می رسند ولی اگر فردا کارت نگیرند، بازی با وایادولید به نوعی برای شان بازی با آتش خواهد بود.

 

 

 

 

نه مسی و نه دی یونگ بازیکنانی نیستند که به کارت گرفتن عادت داشته باشند اما قطعا در دو بازی بعدی، جانب احتیاط را بیش از همیشه رعایت خواهند کرد.

رئال مادرید ال کلاسیکو لیونل مسی فرانکی دی یونگ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ال کلاسیکو لیونل مسی فرانکی دی یونگ بارسلونا ال کلاسیکو دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار خون پی‌اس‌جی را به جوش آورد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی و در حضور تماشاگرانش روبروی بارسلونا به میدان رفت اما با نتیجه 2-3 بازی را به این تیم واگذار کرد. 

عملکرد درخشان رافینیا با دو گلی که به ثمر رساند باعث شد که شاگردان ژاوی فرصت بازگشت به بازی و کسب پیروزی در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز را پیدا کنند و حالا از شانس بیشتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی با توجه به برگزاری بازی برگشت در ورزشگاه خودشان برخوردار هستند. 

رافینیا در این بازی دبل کرد و مورد تمجید نیمار نیز قرار گرفت.

ستاره برزیلی روی پستی که در صفحه رسمی بارسلونا از شادی پس از گل رافینیا که هم‌تیمی او در تیم ملی کشورش هم هست با چند شکلک ادای او را درآورد و شادی‌اش را از گلزنی رافینیا به تیم سابقش نشان داد تا بار دیگر خشم هواداران پی‌اس‌جی را برانگیخته باشد.

نیمار به وضوح از برد بارسا برابر پی اس جی خوشحال بود و از نشان دادن حس و حالش ابایی نداشت. موردی که خشم باشگاه پاریسی را نیز به همراه داشت.

هنوز یک سال هم از جدایی نیمار نگذشته اما ستاره برزیلی که پول هنگفتی از این باشگاه گرفت و در عوض بیش از نیمی از بازی ها را به خاطر مصدومیت از دست داد، انگار دلش هرگز با پاریس نبود. در واقع او از همان اولین فصل حضورش در پی اس جی پشیمان شده بود و هر راهی برای بازگشت به لالیگا را امتحان کرد ولی نشد.

پاریسی ها نیمار را بازیکنی ناسپاس و قدرنشناس می دانند و می گویند با این همه پولی که گرفت، حداقل می توانست احترام باشگاه را نگه دارد و تا این اندازه علنی از برد بارسا استقبال نکند.

دیگر خبرها

  • میلان را به رئال، بارسا و سه پیشنهاد دیگر ترجیح دادم
  • مسی آمد و یک رکورد دیگر هم شکسته شد
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • از تله بین لیگ قهرمانان و ال‌کلاسیکو گذشتیم!
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • فرار رئال و بارسا از تله پائین جدولی‌ها
  • رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو
  • نیمار خون پی‌اس‌جی را به جوش آورد