Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رییس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون وزیر کشور، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان در لحظه تحویل سال با حضور در شهر سی سخت در شادی مردم این شهر سهیم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری مانند یک ماه گذشته که بیش از ۲۰ بار به این شهر آسیب دیده سفر کرده ،امروز هم با حضور در جمع صمیمی مردم این شهر و نشستن بر سر سفره هفت سین در لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ ، در میان مردم سی سخت ماند تا نشان دهد روی حرفش مانده و آنها را در هیچ لحظه ای تنها نمی گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ضمن تبریک سال نو به مردم مقاوم و صبور سی سخت گفت: خدا رو شکر می کنیم که در این زلزله مهیب هیچ تلفات جانی نداشتیم و البته هر چند خسارات زیادی به منازل مسکونی و خانه های مردم وارد شد اما جای نگرانی نیست ،زیرا دولت و مردم نوع دست ایران اسلامی کنار مردم سی سخت هستند و آنها را هیچگاه تنها نخواهند گذاشت.

کلانتری  گفت: اگر چه زمین لرزه ۵.۶ ریشتری شامگاه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ دنا را به لرزه درآورد اما دنا و مردمانش همواره استوار و مقاوم هستند و با اراده پولادین و همت بلند خود دوباره این شهر را مقاوم تر و زیباتر خواهند ساخت و اظهار امیدواری کرد که مسئولان در کنار این مردم با فرهنگ ایستاده اند و شهر را به خوبی می سازند.

وی گریزی به اقدامات دولت در یک ماه گذشته هم زد و گفت: در کمترین زمان ممکن ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی شهر سی سخت مصوب و ابلاغ شد.

کلانتری گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ واحد درخواست ارزیابی داشتند ؛ بیش از ۴۰۰۰  خسارت دیده و ۱۲۰۰ واحد باید تخریب کامل شود.

وی تاکید کرد: با توجه به دستور رئیس جمهور که این منازل تا پایان دولت باید ساخته شود و با اهتمام ویژه دولت و تمامی نهادها ؛ بنیاد مسکن به عنوان محور کار ورود کرد.

آواربرداری ۳۰۰ واحد مسکونی تخریب شد پایان یافت و پروانه ساختمانی ۲۰۰ واحد برای اغاز نوسازی صادر شده است .

پی کنی ۱۰۰ واحد و فونداسیون ۵۰ واحد نیز انجام شده است که تلاش مجموعه دولت و تمامی نهادها بر این است که در موعد مقرر منازل تحویل مردم شود.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.این زلزله تلفات جانی نداشت اما خسارت زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهر سی سخت وارد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهر سی سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، زبیر موسوی ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: از ۲۱ فروردین ماه، آغاز دهه بنیاد مسکن است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان اولین نهاد سازندگی دستگاه متولی توسعه و عمران روستاها تشکیل شد.

وی ابراز داشت: طی سال گذشته، در حوزه عمرانی و روستایی ۱۴٠٠ میلیارد ریال اعتبار مصوب داشتیم که ۸۸ درصد آن تخصیص یافت.

موسوی همچنین از تحقق ۹٠٠ هزار متر مربع آسفالت روستایی، زیرسازی ۲٠٠ هزار متر مربعی معابر، ۲٠ هزار متر مربع سنگ فرش، ۲۳٠ هزار متر مربع بیس ریزی و ساماندهی فضا در استان طی سال گذشته خبر داد.

موسوی به تهیه طرح هادی در استان اشاره کرد و عنوان داشت: در سال گذشته بازنگری طرح هادی ۷٠ روستا انجام و در مجموع از ۷۲۰ روستا، در بیش از ۵٠٠ روستا کار طرح هادی محقق شد.

وی افزود: ۴ روستا نیز در حوزه پوشش گردشگری قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از تحقق بازسازی و ساخت مسکن روستایی خبر داد و گفت: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن در استان، ۴۸ هزار مسکن بازسازی شد.

وی از معرفی ۴ هزار و ۱٠٠ واحد طی سال گذشته به بانک‌های استان خبر داد و گفت: در سال جاری پوشش سهمیه استان ۷ هزار واحد است.

موسوی افزود: در سال جاری سهمیه متمم نیز در نظر گرفته شده است.

موسوی به صدور سند روستایی و شهری اشاره کرد و بیان داشت: تا امروز ۳۶ هزار فقره سند در استان صادر شده است.

موسوی افزود: در سال گذشته یکهزار و ۸۳۰ سند در سال گذشته صادر شد که ۵۳٠ فقره روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از عملیات ساخت یکهزار و ۹٠٠ واحد مسکن در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در محور نهضت ملی یکهزار و ۷۴۷ واحد هدفگذاری ما بود که ۱۳۳ واحد تکمیل و به بهره برداری رسید.

موسوی تصریح کرد: ساخت پروژه ۲۸۸ واحدی گچساران نیز کارهای پایانی را طی می‌کند.

کد خبر 6078843

دیگر خبرها

  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • تحقق ۸۸ درصدی بودجه عمرانی و روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد