Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:56:25 GMT

تغییر ساعت رسمی کشور از فردا

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۹۳۸۹

تغییر ساعت رسمی کشور از فردا

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت ۲۴ یکم فروردین ماه یک ساعت به جلو می‌رود و در ساعت ۲۴ سی‌ام شهریور ماه به حالت سابق باز می‌گردد.

انتهای پیام/ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت رسمی کشور شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دادگاه علنی بر خط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: اولین دادگاه علنی بر خط سال ۱۴۰۳ استان تهران، سوم اردیبهشت ماه در دادگاه عمومی بخش قلعه نو برگزار می‌شود.

وی گفت: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، سه دادگاه علنی برخط در شعبه اول حقوقی دادگاه عمومی بخش قلعه نو به ریاست قاضی سید رسول میرنژاد برگزار خواهد شد.

وی در این رابطه اظهار کرد: اولین جلسه دادگاه با موضوع مطالبه اجرت‌المثل در ساعت ۹ صبح، دادگاه دوم با موضوع رفع تصرف عدوانی رأس ساعت ۱۰ صبح و همچنین دادگاه سوم در ساعت ۱۱ با موضوع الزام به تنظیم سند رسمی برگزار خواهد شد.

شفیعی افزود: علاقمندان به مباحث قضائی دانشجویان، محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق لینک زیر این دادگاه را به صورت آنلاین در نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran مشاهده کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری به نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6084398

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا سوم اردیبهشت در شیراز
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • رئیس جمهور فردا عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی فردا به پاکستان می‌رود
  • اولین دادگاه علنی بر خط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود
  • رگبار و کاهش دما در تهران از فردا
  • رئیس‌جمهور فردا به پاکستان می‌رود
  • رئیس جمهور فردا به پاکستان و سریلانکا می‌رود
  • رئیس جمهور فردا به پاکستان می‌رود
  • پیش‌بینی وزش باد‌های به‌نسبت شدید برای بوشهر