Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان تیراندازی جانباز و معلول کشورمان در مرحله فینالمردان و P۲ بانوان با حریفان خود به رقابت پرداختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در مرحله فینال ماده تپانچه 10 متر بادی P1 مردان و P2 بانوان رقابت‌های جام‌جهانی 2021 امارات، ملی پوشان کشورمان امروز(شنبه) 30 اسفند ماه به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان در بخش بانوان، ساره جوانمردی با ثبت رکورد 237٫7 در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مدال طلای رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدیجه رستمی دیگر بانوی کشورمان در این ماده، با ایستادن در جایگاه پنجم به کار خود پایان داد.

در بخش مردان نیز، سید‌محمدرضا میرشفیعی در رده پنجم و مهدی زمانی در جایگاه ششم قرار گرفتند. همچنین غلامرضا توسلی‌خواه نماینده ماده تراپ کشورمان نیز راهی مرحله فینال شد. ستاد برگزاری رقابت‌ها با توجه به محدودیت‌های بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هر 48 ساعت یکبار از ورزشکاران تست کرونا می‌گیرد و به همین دلیل برنامه نهایی را به صورت روزانه اعلام می‌‌شود.

این دوره از مسابقات با شرکت 120 ورزشکار از 24 کشور به میزبانی کشور امارات تا چهارم فروردین ماه 1400، ادامه دارد.

جام جهانی پارا تیراندازی| رکوردشکنی ساره جوانمردی و راهیابی دو نماینده ایران به فینال

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند

به گزارش خیرگزاری مهر، در ادامه رقابتهای تورنمنت جاده ابریشم به میزبانی باکو چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر فردا برای کسب نشان طلا با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی دیدار می‌کند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با یک پیروزی و کسب مدال برنز به کارش‌ پایان داد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن‌ قرقیزستانی را شکست داده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و به برتری رسید.امیری عصر فردا در فینال با "الکساندر زیریانوف" از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان‌ دوسیبای" از قزاقستان نبارره کرد و با قبول شکست به مدال برنز بسنده کرد.

باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

کد خبر 6063952

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت/ الگوی کاری بانوان مشابه مردان است+ فیلم
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • حضور ساره جوانمردی به همراه فرزندش در پارالمپیک پاریس
  • ساره جوانمردی با یک مهمان ویژه به پارالمپیک پاریس می‌رود