Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بیژن حیدری، ابراز امیدواری کرد هرچه سریع تر همه ایرانیان از شر ویروس کرونا راحت شوند. او در پیام نوروزی خود از سختی هایی که کادر درمان با آن دست و پنجه نرم کردند گفت و همچنین از حس آزادی برداشتن ماسک هنگام رسیدن به خانه بعد از 15 ساعت حضور در بیمارستان! داور بین المللی فوتبال کشورمان آرزو کرد با رفتن کرونا بار دیگر خانواده ها کنار یکدیگر جمع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در پایان با مربیان و بازیکنان شوخی جالبی کرد و از آن ها خواست بعد از کرونا نیز فاصله اجتماعی با داور را رعایت کنند

بیژن حیدری ساعاتی بعد از تحویل سال 1400 در پیام نوروزی خود برای همه مردم آرزوی سلامتی کرد. او همچنین سال نو را به جامعه پزشکی و داوری تبریک گفت. داور بین المللی فوتبال ایران پیامی هم به بازیکنان، مربیان و هواداران داد گفت آن ها بدانند، همه داوران دوست شان دارند.

سلام. جناب آقای دکتر بیژن حیدری، داور بین المللی فوتبال کشورمان مقابل دوربین طرفداری حضور دارند. لحظاتی از تحویل سال می گذرد. سال نوی شما مبارک.

ممنون و متشکر. خوشحالم در این لحظه کنار شما و بینندگان تان هستم. جا دارد من هم عید نوروز باستانی را خدمت شما و همه هموطنانم عزیزم تبریک عرض کنم و آرزوی سلامتی برای همه دارم و امیدوارم هرچه زودتر از شر کرونا راحت شویم و عید بعدی همه در کنار خانواده ها باشیم. ما نوروز را به این می شناسیم که کنار هم باشیم و خانواده ها گرم باشند و ان شاءالله سال آینده نیز کنار هم و با کل دوستان و فامیل کنار یکدیگر جشن بگیریم.

فکر می کنم مردم ما قدر سلامتی را با وجود ماسک و ضد عفونی کننده بهتر می دانند. با ماسک باید سر کار بروی، خرید کنی و ... بعضی وقت ها من خودم 14-15 ساعت در روز ماسک روی صورتم است و وقتی به خانه می رسم، انگار به آزادی دست یافته ام و آرامش پیدا می کنم. خیلی سخت است. امیدوارم پس از کرونا معنی آسایش و سلامتی را بیشتر درک کنیم.

جا دارد همین جا خدمت همکارانم، کادر بهداشت و درمان خسته نباشید و عرض تبریک سال نو عرض کنم. خیلی از آن ها در حال حاضر در بیمارستان و مشغول مداوای بیماران هستند و خیلی از دوستان ما بودند که در این مدت شهید راه سلامت شدند، چندین بار نیز گرفتار کرونا شدند. دوستانی داشتم که چند بار گرفتار این ویروس شدند که خیلی برای خود و خانواده شان سخت بود.

اگر بخواهید در اولین ساعات سال نو یک پیام به جامعه داوری بدهید، آن پیام چیست؟

امیدوارم سال جدید برای جامعه داوری پر از روزهای خوب و پیشرفت باشد. فکر می کنم با وجود فدراسیون جدید، روزهای بهتری را برای جامعه داوری ببینیم. امیدوارم مشکلاتی که در سال های اخیر داشتیم، امسال کمتر شوند.

پیامی برای مربیان و بازیکنان ندارید که کمتر اعتراض کنند؟

من مخلص همه بازیکنان و مربیان عزیز هستم. این را بدانند که همه داوران مربیان و بازیکنان و تماشاگران را دوست دارند. اگر یک مربی یا بازیکن نباشد، این فوتبال جلو نمی رود و ما داوران نیز نیستیم. گاهی اوقات صحبت می شود که داوران ذهنیتی خاص نسبت به بازیکنان و مربیان دارند ولی این گونه نیست، ما همه یک خانواده هستیم و امیدوارم این صمیمیت در خانواده ما بیشتر شود. امسال خدا وکیلی سمت ما نیایید، اجازه دهید دوستانه همه بازی ها را جلو برویم! کرونا درس خوبی بود. همیشه فاصله اجتماعی را رعایت کنید.

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: بارها گفتم که حسرتی بابت رفتن جیدون سانچو از منچسترسیتی ندارم آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بیژن حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم است.

تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت. الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 6085717

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک