Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تمدید قرارداد خود با باشگاه هراز آمل اظهار داشت: با عملکرد قابل قبولی که سال قبل تیم والیبال هراز آمل داشت توانستیم رضایت مردم و این باشگاه را جلب کنیم. در اولین سال حضورم در این تیم توانستیم به مرحله پلی آف برسیم و بعد از آن هم به نیمه نهایی رسیدیم، اما نتوانستیم به فینال صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت خوشحالم که عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم عنوان سومی این دوره از رقابت‌های لیگ را کسب کنیم. این یک نتیجه ایده آل برای ما و باشگاه بود و همه از این نتیجه راضی بودند.

او ادامه داد: جلسه‌ای در خصوص ادامه همکاری با مسئولان باشگاه هراز برگزار شد. قرار شد که برای فصل آینده هم هدایت سبزپوشان آملی را بر عهده داشته باشم. برنامه‌های آینده باشگاه را هم مشخص کردیم تا بتوانیم موفقیت خوبی در فصل آینده داشته باشیم.

عطایی در خصوص لیست بازیکنان مد نظر خود گفت: لیست بازیکنان مد نظرم را هم طی روز‌های آینده در اختیار باشگاه قرار خواهم داد تا مسئولان باشگاه اقدامات لازم برای جذب بازیکنان انجام دهند.

بیشتر بخوانید

عطایی در تیم والیبال هراز آمل ماندنی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم والیبال هراز آمل بهروز عطایی اخبار والیبال هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده ماندن در گرو شکست طلسمی به نام عطایی

به گزارش "ورزش سه"، امشب در حالی دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و پیمان تهران به مصاف یکدیگر می روند که بازی اول دو تیم به سود فولاد سیرجان ایرانیان به اتمام رسیده است.

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران بارها در دور پلی‌آف مغلوب بهروز عطایی و تیمش شده است. اگرچه او با تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه توانسته تیم بهروز عطایی را حذف کند اما تا کنون با باشگاه پیکان تهران موفق به این کار نشده است.

حالا امشب پیمان و تیمش آخرین فرصت را دارند که از حذف زودهنگام تیمشان جلوگیری کنند. اگر امشب پیکان تهران در برابر سیرجان شکست بخورد این پنجمین بار خواهد بود که بهروز عطایی پیمان اکبری و پیکان تهران را در مرحله پلی آف حذف خواهد کرد. دیدار دوم دو تیم ساعت نوزده امشب برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • بیاتی: ترکمنستان نسبت به بازی رفت پیشرفت کرده بود/ حسینی می تواند فیکس تیم ملی شود
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • زنده ماندن در گرو شکست طلسمی به نام عطایی