Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل سری آ، از تلاش بیش‌تر خود و یارانش برای فتح اسکودتو خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل سری آ رضایت دارد.

یوونتوس فصل گذشته و زیر نظر مائوریتسیو ساری برای نهمین فصل متوالی عنوان قهرمانی سری آ را از آن خود کرد و کریستیانو رونالدو، ستاره گلزن و پرتغالی نقش مهمی در حاصل شده این هدف داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برگزاری یک نظرسنجی میان بازیکنان حاضر در سری آ، کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته را دریافت کرده و این جایزه را از آن خود کرد. ستاره پرتغالی در ادامه مدعی شد بازیکنان یوونتوس تا پایان فصل با تمام وجود تلاش خواهند کرد.

کریستیانو رونالدو گفت:

از زمان انتقالم به یوونتوس و ورودم به ایتالیتا برای دومین بار برنده جایزه بهترین بازیکن فصل سری آ شد و نمی توانم از این خوشحال تر بوده و احساس غرور و افتخار داشته باشم. از اتحادیه بازیکنان، باشگاه یوونتوس، هم تیمی های خود و هواداران تیم بسیار ممنون هستم.

من می خواهم به تمام جهان یوونتوس قول دهم که ما تا روز آخر به تلاش خود ادامه خواهیم داد زیرا هنوز هم در کنار هم می توانیم دلایلی برای جشن گرفتن این فصل داشته باشیم. متحد تا پایان.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس سری آ رونالدو رونالدو سری آ سری آ ایتالیا کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (37.3MB)

دیگر خبرها

  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)