Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، امروز به مناسبت آغاز سال جدید و همزمان با تحویل سال امام جمعه قلعه رئیسی به همراه رئیس دادگستری، بخشدار و فرمانده نیروی انتظامی چاروسا مراسم تحویل سال را در کنار مادر شهید ناصر اژدر در شهر قلعه رئیسی گذراندند.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی ضمن تبریک سال نو مادران شهدا را نمونه عینی ایثار و فداکاری دانست و تاکید کرد: مادران شهدا با ایثار و فداکاری بهترین و عزیزترین فرزندان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند و امروز همه ما مدیون و مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهید اژدر هم‌در این نشست ضمن تبریک سال نو از مسئولان خواست تا در جهت سربلندی نظام و انقلاب تلاش خود را چند برابر کنند.

وی ضمن دعا برای رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه یک فرزند را تقدیم نظام کردم و دو فرزندم هم جانباز هستند و اگر نیاز باشد حاضرم آنها را هم تقدیم کنم عنوان کرد: از مسئولان منطقه می خواهم تلاش خود را برای مردم چند برابر کنند.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رئیسی قلعه رییسی قلعه رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم صغری نظری مادر شهید والامقام شمس اله یوسفی لسبو به علت کهولت سن در 84 سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری به دیدار حق شتافت.
صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید امروز با حضورمردم قدرشناس رحیم آباد تشییع و در زادگاهش روستای لسبو منطقه اشکورات رحیم آباد در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید شمس اله یوسفی لسبو سال 65 در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • ادای احترام آیت الله رئیسی به اقبال لاهوری