Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب لیگ ترکیه، تیم های ترابزون اسپور و آنکارا گوچو به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4-1 ترابزون اسپور همراه بود.

ترابزون اسپور در حضور 19 دقیقه‌ ای مجید حسینی به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

به گزارش طرفداری، در چارچوب لیگ ترکیه، تیم های ترابزون اسپور و آنکارا گوچو به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4-1 ترابزون اسپور همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حسینی از دقیقه 71 وارد ترکیب ترابزون اسپور شد.

اخبار داغ 

پیام نوروزی رسانه طرفداری | با بهترین آرزوها برای مردم ایران (ویدیو) واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تبریک سال 1400 توسط کارلس پویول، اسطوره بارسلونا / ویدیو آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم

به گزارش قدس آنلاین، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های خود در ادامه لیگ، در استادیوم امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف آلومینیوم رفت که موفق شد به لطف تک گل گوستاوو بلانکو به پیروزی دست پیدا کرده و همچنان صدر جدول رده بندی را در اختیار داشته باشد.

در این مسابقه سیدحسین حسینی توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش، ضمن رقم زدن یک پیروزی شیرین و عبور از حسین پورحمیدی و صعود به صدر جدول برترین دروازه‌بان‌های لیگ، یک اتفاق شیرین دیگر را نیز جشن بگیرد.

در واقع کلین شیت شماره ۱۴سیدحسین، با تولد دومین فرزندش همراه شد. کاپیتان استقلال که پیش از این یک دختر به نام مانلی داشت، حالا شاهد تولد فرزند پسرش به نام رامان است.

سیدحسین پس از سوت پایان بازی با آلومینیوم، توپ را زیر پیراهنش گذاشت و اینگونه شادی منحصربه‌فردی را انجام داد که همواره بازیکنان فوتبال زمان پدر شدنشان انجام می‌دهند که حسینی روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی، به دنیا آمدن او را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم