Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@20:51:53 GMT

قتل همسر و خودکشی شوهر در آرایشگاه زنانه

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۱۰۶۳

قتل همسر و خودکشی شوهر در آرایشگاه زنانه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، شواهد اولیه نشان می‌دهد که این مرد به دلیل اختلاف با همسرش ابتدا وی را با یک قبضه سلاح گرم به قتل رسانده و سپس با شلیک یک تیر به زندگی خود نیز پایان داده است.

هویت مقتولان و همچنین جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده اما ظاهرا «اجساد متوفیان برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شده است»

رییس پلیس شهرستان بهارستان گفت: موضوع اختلاف خانوادگی بود که این زن و شوهر یک بچه 5 ساله هم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی این زن و شوهر در آخر مشخص نشد. اما شواهر حاکی است قاتل یک بار به خاطر ضرب و شتم همسرش حکم جلبش صادر شده بود. قاتل با تهدید قصد رضایت گرفتن از همسرش را داشته که موفق نشد و در روز حادثه زمانی که همسرش در آرایشگاه را باز کرده بود وارد آرایشگاه شد و به دلیل اینکه کسی در آنجا نبود و آن مکان هم دوربین نداشته مشخص نشد چه اتفاقی آنجا افتاد.

پربیننده ترین اولین سارق سال ۱۴۰۰ دستگیر شد طرح مرگ از روی ترحم قانونی شد جعل اسکناس‌های جدید ۱۰هزار تومانی +فیلم پیگیری‌های ویژه پلیس برای قتل ۶نفر در کنگان آخرین حادثه سال۹۹ و اولین حادثه سال۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: همسر کشی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن ازدواج مهدی قائدی (+عکس) پرونده بازیکن استقلال به دادگاه کیفری رفت

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش